Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag een knight rider mod op mijn spel zetten en heb op moddb 3 verschillende mods gedownload. telkens als ik dan op sami wil installeren komt er te staan dat er een file of zoiets ontbreekt, kan iemand me helpen om dit wel te kunnen instaleren

Geplaatst:

ik bedoel op mijn san andreas, ik heb 1.a 2.a en 2.b maar 2.a komt er te staan dat bepaalde files missen en bij 2.b gaat het spel uit als het klaar is met laden en dan krijg je rapport verzend enc.

Geplaatst: (bewerkt)

Welk bestand mist er dan? Cleo.asi? Dan zou je Cleo moeten downloaden.

Heb zelf het zelfde probleem. Ik heb Cleo gedownload en nog steeds krijg ik die foutmelding.

Bewerkt: door gtadevil
Geplaatst:
ik bedoel op mijn san andreas, ik heb 1.a 2.a en 2.b maar 2.a komt er te staan dat bepaalde files missen en bij 2.b gaat het spel uit als het klaar is met laden en dan krijg je rapport verzend enc.

Kun je aangeven welke files misschien eventueel screenshots

hoe ist jouw dan gelukt

Stap 1: Ga naar deze map: C:\Users\Je accountnaam\AppData\Local\Temp\SAMI_TEMP\

Stap 2: Open SAMI en installeer de ZIP/RAR map. Hij zal het nog niet doen.

Stap 3: Ga weer naar die map, je moet hem al geopend hebben voordat je stap 2 doet.

Stap 4: Nu zie je een map met cijfers, open hem.

Stap 5: Open het sami bestand en installeer. Bij mij is het zo gelukt.

ik snap der niets van, ik ben niet superhandig met computers dus een beetje uitbebreide uitleg is gewenst, wat bedoel je met die zip?rar map instaleren en waar kan ik stap 1 vinden

Bewerkt: door The-Jackal
Geplaatst:

heeft iemand een versie van knight rider waar KITT 2000, KARR, KITT 3000, KIFT, SPM KITT inzitten en die ik ook op mijn computer kan zetten, ik heb een sami mod installer en mijn eigen downloads werken dus niet

ik snap der niets van, ik ben niet superhandig met computers dus een beetje uitbebreide uitleg is gewenst, wat bedoel je met die zip?rar map instaleren en waar kan ik stap 1 vinden

Ik zal de eerste stap misschien wat simpeler maken.

1. Open het sami-bestandje uit het mapje wat je hebt gedownload.

De map die in stap 2 staat, moet je de link in je Documenten/Computer plakken (2 keer op dat erboven, bijvoorbeeld "Computer C:/". Je moet bij de link ook bij "Je accountsnaam", je accountsnaam intypen, van je computer.

heeft iemand een versie van knight rider waar KITT 2000, KARR, KITT 3000, KIFT, SPM KITT inzitten en die ik ook op mijn computer kan zetten, ik heb een sami mod installer en mijn eigen downloads werken dus niet

Volgens mij staan ze er in allemaal in.

De map die in stap 2 staat, moet je de link in je Documenten/Computer plakken (2 keer op dat erboven, bijvoorbeeld "Computer C:/". Je moet bij de link ook bij "Je accountsnaam", je accountsnaam intypen, van je computer.

ik heb het erin maar nu gaat het spel uit zodra ik een savegame heb geload, dan komt rapport verzenden en rapport niet verzenden er te staan, wat moet ik nu doen

Bewerkt: door The-Jackal
Geplaatst:

ik heb het erin maar nu gaat het spel uit zodra ik een savegame heb geload, dan komt rapport verzenden en rapport niet verzenden er te staan, wat moet ik nu doen

Je moet een nieuw spel starten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...