Jump to content

Welke saved game downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Help ik heb nu GTA san andreas maar ik vind sommige missies beetje moeilijk en het lukt me echt niet! Ik Vraag nu natuurlijk aan jullie of jullie een saved game download hebben of waar ik die kan vinden!

Deze missies moeten gehaald zijn: OG loc, Cesar Vialpando, Robbing uncle scam. Ik zou het heel leuk vinden als dit kon.

AUB:

Geen cheats geactiveerd, als ze er niet meer uit kunnen even cheat zeggen voor deactiveren. Hoe sterk ik ben en welke wapens ik heb maakt niet uit! Hoeveel huizen ik heb ook niet!

Het is al fijn genoeg dat jullie willen helpen :dans: . Als de procent al bij de downloads zou ik het ook graag willen weten! Waar kun je eigenlijk je procent missie zien? Hopelijk helpen jullie me.

Sorry voor smile scam!

>>> Door _KoE_Mzungu: Overdaad aan alinea's ingekort en "smile scam" overdaad aan smilies verwijderd. Eerst zoveel smilies neerzetten en tegelijkertijd je excuses ervoor aanbieden getuigt van weinig inzicht / intelligentie, het heeft geen nut om je dommer voor te doen dan je bent.<<<

Geplaatst:

Als eerste: het aantal procent kan je zien als je in je spel naar het menu gaat. Daar staat ergens wel Game Process.

Verder moeten we eerst even weten welke versie van GTA je hebt. Dit is simpel te zien.

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

• ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Hier staan alle missies van Versie 1. Je kan elke downloaden die je wilt hebben, maar je MOET wel versie 1 hebben.

Hier staan alle missies van Versie 2. Je kan elke downloaden die je wilt hebben, maar je MOET wel versie 2 hebben.

Geplaatst:

Welkom op GTAForum Gta-kneusje :cya:

Dit is je eerste bericht, dus hulp voor missies heb je hier nog helemaal niet gevraagd. Ik raad je aan om onze 'Walkthrough' WikiGTA te gebruiken met missie-beschrijvingen en tips voor alle missies van GTA: SA. Mocht het dan nog niet lukken kan je uiteraard hier om extra hulp vragen. Een andere manier is om op zoek te gaan naar missie-filmpjes op youtube. Mocht het dáárna nog niet lukken kan je uiteraard een missie-aanvraag indienen in het SA: Missie & Savegame Aanvraag subforum, volgens de regels die in dat subforum van kracht zijn. Het grote voordeel van die service is dat jij je eigen savegame behoud en dat alleen de lastige missies door een ander gedaan worden.

Voor de missie OG Loc raad ik je aan om even buiten de missies om in het spel te oefenen op een motor, zodat je een beetje weet hoe je daarmee om moet gaan. Vervolgens hoef je in die missie de andere motor alleen maar te volgen; bij het eindpunt heb je alle tijd om hem neer te schieten.

De missie Cesar Vialpando draait om timing, probeer bij het dansen met de auto in een soort ritme te komen en druk op de juiste toetsen als de pijl in de cirkel is.

Robbing Uncle Sam is de makkelijkste van deze drie missies, op WikiGTA staat een hele handige tip die deze missie een stuk makkelijker maakt.

Succes. ^_^

Geplaatst:

Dankjewel, ik kende WIKIGTA al die heeft me veel geholpen! Spijt me nog steeds voor die waarschuwing van jou! Zal de volgende keer beter smiles gebruiken :YWat ben ik toch een kneusje

Topic sluiten ben in de hemel door die twee topics met alle missies

>>> Door _KoE_Mzungu: Vragen om een slotje valt onder moderator-gedrag en dat behoort weer tot ongewenst gedrag. De crew is mans genoeg om dat zelf te beoordelen.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...