007 Harings Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 *grote quote* Pffff. Als je finisht, staat er onderaan je tijd. Daar maak je een screenshot van en die stuur je op. En de races worden van tevoren aangekondigd. Iedereen moet dezelfde races afleggen. En als je wint word je de nieuwe Vice City Street Racing 2 2009? mag je dan op je site de logo eropzetten en wat info zijn er nog forumtopics van vorige races?
Jesperkaj Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 En als je wint word je de nieuwe Vice City Street Racing 2 2009? Lijkt me logisch. mag je dan op je site de logo eropzetten en wat info Welke site? zijn er nog forumtopics van vorige races? Zoekfunctie!
DB10 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Is het programma van de races al bekend, zoals in welke volgorde? De vorige editie was ik er ook bij toen was ik net 3e geëindigd in me poule, maar het was best een zware poule. Ben benieuwd of er ook weer een aantal van de vorige editie bij zijn
Jesperkaj Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Is het programma van de races al bekend, zoals in welke volgorde? We zijn er nog mee bezig. De volgorde wordt niet verklapt.
007 Harings Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hoofdtopic Dit topic is er voor reacties en vragen. Hier wordt dus geen verdere informatie over de rondes verteld. Groeten, Jesperkaj en Svenie U zei dat het meer is gedaan zijn daar nog ergens van topscore in een topic van of op een site ofzo?
Jesperkaj Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hoofdtopic Dit topic is er voor reacties en vragen. Hier wordt dus geen verdere informatie over de rondes verteld. Groeten, Jesperkaj en Svenie U zei dat het meer is gedaan zijn daar nog ergens van topscore in een topic van of op een site ofzo? Post eens wat duidelijker, wat bedoel je met topscore?
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Ik wil meedoen, Pbtje is allang verstuurd! Geweldige contest! Ik wil even benadrukken dat diegene die valsspeelt een groot probleem heeft met mij. Bewerkt: 21 april 2009 door MegaPilot
007 Harings Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hoofdtopic Dit topic is er voor reacties en vragen. Hier wordt dus geen verdere informatie over de rondes verteld. Groeten, Jesperkaj en Svenie U zei dat het meer is gedaan zijn daar nog ergens van topscore in een topic van of op een site ofzo? Post eens wat duidelijker, wat bedoel je met topscore? daarmee bedoel ik vorige wedstrijden van vice city street racing wand ik vin die niet
Svenie Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Zoeken is voor sommige toch nog steeds moeilijk. Bij deze: Editie 1 - Winnaar: HerrieM Editie 2 - Winnaar: Jow Tommy Vercetti Editie 3 - Aan de gang.
007 Harings Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Zoeken is voor sommige toch nog steeds moeilijk. Bij deze: Editie 1 - Winnaar: HerrieM Editie 2 - Winnaar: Jow Tommy Vercetti Editie 3 - Aan de gang. Dank u sorry want ik had het niet gevonden met de zoekfunctie Bewerkt: 21 april 2009 door 007 Harings
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Ik ben al lekker aan het oefenen van enkele races! Moet er een bepaald aantal deelnemers zijn voor we starten(ik las 15 deelnemers verdelen, dus ik denk dat we er 15 nodig hebben)? Bewerkt: 23 april 2009 door MegaPilot
Jesperkaj Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik ben al lekker aan het oefenen van enkele races! Moet er een bepaald aantal deelnemers zijn voor we starten(ik las 15 deelnemers verdelen, dus ik denk dat we er 15 nodig hebben)? Klopt. Er zijn 15 deelnemers nodig om de contest te starten.
007 Harings Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik ben al lekker aan het oefenen van enkele races! Moet er een bepaald aantal deelnemers zijn voor we starten(ik las 15 deelnemers verdelen, dus ik denk dat we er 15 nodig hebben)? Klopt. Er zijn 15 deelnemers nodig om de contest te starten. Misschien zouden we wat reclame maken ofzo? Maar hoe?
Jesperkaj Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik ben al lekker aan het oefenen van enkele races! Moet er een bepaald aantal deelnemers zijn voor we starten(ik las 15 deelnemers verdelen, dus ik denk dat we er 15 nodig hebben)? Klopt. Er zijn 15 deelnemers nodig om de contest te starten. Misschien zouden we wat reclame maken ofzo? Maar hoe? Een link in je signature is genoeg.
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Komt voor de bakker! Bewerkt: 23 april 2009 door MegaPilot
Recommended Posts