Jump to content

[VC] Vice City Street Racing II -- Reactie topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Download een 100 % savegame en je kan meedoen! :tu: Natuurlijk zul je wel de races moeten rijden! ;)

Nee dat heb ik al vaak genoeg gedaan en dan komt het uitspelen er nooit meer van.

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 007 Harings

20

• Jesperkaj

14

• DB10

4

• MegaPilot

4

Geplaatst:
Download een 100 % savegame en je kan meedoen! :tu: Natuurlijk zul je wel de races moeten rijden! ;)

Nee dat heb ik al vaak genoeg gedaan en dan komt het uitspelen er nooit meer van.

Het is wel leuk om het uit te spelen ik kan dat uitspelen in een uurtje eigenlijk zijn de missies niet moeilijk dus het zou wel lukken om dat uit te krijgen dus ga er voor :tu:

Geplaatst:

Ik zal vandaag Sunshine Auto's kopen en proberen de races te voltooien misschien kan ik dan nog meedoen.

Geplaatst:
Ik zal vandaag Sunshine Auto's kopen en proberen de races te voltooien misschien kan ik dan nog meedoen.

Of je kunt ook saven bij gta vice city op de 2de plaats dan kan je de 100 procent downloaden van vice city en dan kan je die zetten op de eerste dan kan je de 100 procent spelen en de save game dat jij hebt gespeeld

• 2 weken later...
Geplaatst:

We kunnen nu langzamerhand denk wel zeggen dat het niet doorgaat, of willen jullie het in een kleinere format doen?

Geplaatst:
We kunnen nu langzamerhand denk wel zeggen dat het niet doorgaat, of willen jullie het in een kleinere format doen?

Ik doe mee, dus we kunnen beginnen :D

Geplaatst:

Zou mooi zijn als het doorgaat, maar ik zie nu ook dat het hoofdtopic van VCSR2 weg is bij de belangrijke onderwerpen. Betekend dat het helemaal niet meer doorgaat? Gimme some answers! :)

Geplaatst:

Zou mooi zijn als het doorgaat, maar ik zie nu ook dat het hoofdtopic van VCSR2 weg is bij de belangrijke onderwerpen. Betekend dat het helemaal niet meer doorgaat? Gimme some answers! :)

Hoe lang duurd het nog want als het niet snel gaat gebeuren dan wil ik me terugtrekken hoor dan heb ik al geen zin meer

Geplaatst:

Ik zit nou echt te twijfelen of ik mee doe.

Het zou kunnen dat ik mee ga doen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik trek me terug van de lijst omdat het nu al veel te lang duurd en omdat ik geen zin meer heb om aan dit mee te doen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...