Jump to content

Was ik maar klein.


Timske

Recommended Posts

Hahaha.. Ge-wel-dig! Echt het toppunt van verwennerij, maar dat terzijde. Leuk ding, maar als je groot bent heb je ook leuke speeltjes.. Al had ik vroeger graag in zo'n ding de buurt onveilig gemaakt.. :puh:

Jaloers? :7
Ga het nou niet inwrijven, je ziet toch dat hij het moeilijk heeft... :ch:
Link to comment
Delen op andere websites

wel een beetje een maf ding en zwaar nutteloos en echt alleen voor superpatsers :duh:

Jaloers? :7

ontzettend jaloers :D Nee, ik koop liever een echte auto, ook al ben ik nog geen 18. ik ben pas echt jaloers op die 18-jarige :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik had zelf toen ik 4 á 5 jaar ook zo'n auto, maar dan niet zo getuned. Gewoon normaal, dat ware goede tijden zeg. :7

Mijn neefje heeft erook een. Stom ding op een accu :puh:

Ja, daar moeten ze een Big Block in hangen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Was ik maar zo klein en had ik maar zo'n autootje. :Y Ik zie er me al mee rijden.*Begint te dromen*Mijn klein nichtje heeft zo'n autootje maar het is voor 'Prinsesjes' XD.Het is Roos en werkt op een accu en er zit ook een DVD-Speler in (Voor speciale filmpjes zoals minifilmpjes over 'prinsesjes' XD).Sorry ik dwaal een beetje af van het topic.Leuk getuned autootje.Ziet er wel nice uit voor de peuter in dat filmpje. 8)

:cya:

.Corneria.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...