Jump to content

Realistische 3d Bril


PowerPats

Recommended Posts

Ben op dit filmpje gestuit en mijn reactie is echt Wow !

Hoe geweldig is dit. Een man word in een klein kamertje gezet. met 4 projectors op alle kanten. Hij krijgt een soort van 3d bril op en hij bevind zich in een totaal andere wereld. Geweldig hoe hij opeens hoogtevrees krijgt als hij op een top van een muurtje balanceert. terwijl hij eigenlijk gewoon op de grond staat.

klik hier voor het filmpje

wat mij betreft is dit gewoon de toekomst van huis amusement. Zou me zo gaaf lijken als ze hiervan echt een game maken. Stel call of duty voor terwijl je echt in het slagveld staat. _O_

Wat vinden jullie ervan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, en wacht dacht je van als je Cod aan het doen bent dat je dan niet tegen een muur oploopt in dat kamertje, dan heb je toch zeker een grote zaal nodig, want dan kan je vrij rondlopen. Ik denk dat een gewoon een bril opzetten met Controller nog altijd beter gaat (en goedkoper)

Wat wel misschien vet is (toekomstfantasie): Dat je in zo'n apparaat gaat en dat je een soort van zweeft, dan kan je gewoon rondlopen, zonder dat je je eigenlijk verplaatst :puh:[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

mjah misschien word deze technology in de toekomst steeds meer toegangkelijk en goedkoper. we zullen het zien.

ik hoop het, want als ie een beetje goedkoper zou zijn, zou ik hem wel kopen. Verbaasd me trouwens dat er zo weinig mensen reageren hier :duh: Wel een leuk onderwerp lijkt me :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het mooiste zal het werken als de map van bv COD even groot is als de ruimte, maar dat gaat nooit lukken.

Denk dat handisgte is als je gewoon zelf zit in een stoel met die bril en gewoon een controller. Om je heen zit dan gewoon een soort ronde doek waar je alles ziet (of vierkant) zodat je makkelijk om je heen kan kijken.

Andere mogelijkheid is om wel een kleine ruimte te gebruiken en je maakt een soort loopband op de grond, wanneer jij loopt gaat de loopband mee met jou snelheid en blijf je altijd op dezelfde plek staan, ookal ga je rennen. :puh: Fantasie :7

Link to comment
Delen op andere websites

ech wel vet, maar die hebben wij natuurlijk allang in de huiskamer staan :puh: (jammergenoeg niet :cry:)

maar ik zou wel eens willen zien hoe die vent het ziet, want dan is alles echt 3d

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...