Jump to content

Realistische 3d Bril


PowerPats

Recommended Posts

Het mooiste zal het werken als de map van bv COD even groot is als de ruimte, maar dat gaat nooit lukken.

Denk dat handisgte is als je gewoon zelf zit in een stoel met die bril en gewoon een controller. Om je heen zit dan gewoon een soort ronde doek waar je alles ziet (of vierkant) zodat je makkelijk om je heen kan kijken.

Andere mogelijkheid is om wel een kleine ruimte te gebruiken en je maakt een soort loopband op de grond, wanneer jij loopt gaat de loopband mee met jou snelheid en blijf je altijd op dezelfde plek staan, ookal ga je rennen. :puh: Fantasie :7

Het zou wel kunnen, als ze een bal gebruiken. Je staat dan op die bal, en als je een stap zet, draait de bal. Als je dan met een sensor meet hoe veel de bal draait, en welke kant op, kan je op het scherm laten zien dat hij verplaatst. :) Maar, goed, dan ben je wel even bezig als je dat wilt maken. :D

Ik denk dat het wel de toekomst heeft, en misschien zelfs zonder brilletje op. Want daar zijn ze ook al mee bezig, 3D TV's. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een soort van zelfde bril maken en met alle games spelen.

Cool,

ik heb hier toevallig zo'n bril liggen (Groen, rood)

Ik ga die software ckers downloaden.

Jammer dat ik een pentium 4 heb als "Standaard" pc. dan kan ik niet gta 4 in 3d spelen.

Ik heb wel een betere pc maar mag daar niks op instaleren. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...