Jump to content

Vraag! Samsung J700V [Spellen]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee!

Ik heb een Samsung J700V en wil er graag spelletjes opzetten..

Heb er al tig gedownload.. =)

Jhaa ik heb de Tut van "Hacker" al gelezen..

Ik heb de JAR en de JAD bestanden op m'n mobiel gezet, het spel installeerd gewoon..

Tot dusver nog geen probleem..

Alleen als ik het spel wil starten geeft hij aan: FOUT IN JAVABESTAND.

Wat kan ik nu doen?

Bvd voor je reactie _O_

Geplaatst:

Probeer eens wat andere spelletjes. Ik heb dit probleem ook wel eens gehad en meestal doet het zich dan alleen met dat spel voor dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan het spel en niet aan jou. Ik zou dus eens een ander spelletje proberen erop te zetten.

Ik heet trouwens Hackman. ;)

Geplaatst:
Probeer eens wat andere spelletjes. Ik heb dit probleem ook wel eens gehad en meestal doet het zich dan alleen met dat spel voor dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan het spel en niet aan jou. Ik zou dus eens een ander spelletje proberen erop te zetten.

Ik heet trouwens Hackman. ;)

Haha oké Hackman, bedankt voor de tip..

Zal eens even kijken..

Ik post zo 't resultaat wel ;)

Geplaatst:

Whohoooo

Thanks Hackerman!

Alleen het beeld is iets te klein..

Ik krijg maar de helft er op =| =p

Hoe kan dit veranderd worden??(A)

Geplaatst: (bewerkt)

Lees mijn topic even door en kijk naar resolutie. Daar ligt het aan. Als het goed is staat onze resolutie erbij en dan moet je gewoon in google intypen: "Game" "Resolutie".JAR. Als je de resolutie gedeelte vergeet dan kan het inderdaad fout gaan op dat gebied.

De resolutie van de J700 staat helemaal onderin van de eerste post (hoofdpost). ;)

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
Lees mijn topic even door en kijk naar resolutie. Daar ligt het aan. Als het goed is staat onze resolutie erbij en dan moet je gewoon in google intypen: "Game" "Resolutie".JAR. Als je de resolutie gedeelte vergeet dan kan het inderdaad fout gaan op dat gebied.

De resolutie van de J700 staat helemaal onderin van de eerste post (hoofdpost). ;)

Welke post? (Kan je ff link sturen)

Hoe en waar verander je die resolutie?? (A) _O_

Geplaatst:

Resolutie is de afmetingen van de game. Dat zit in de game en dat kun je allemaal niet wijzigen maar je kunt wel zorgen dat je de spelletjes met de juiste resolutie krijgt door het erbij te zetten.

Verder dacht ik dat je mijn topic had gelezen met al die uitleg erover, daar stond het onderaan de hoofdpost. Ik weer zelf ook niet waar dat topic stond en kan je dus ook geen link geven naar het topic.

Geplaatst:

Hm...

Het lukt nu wel alleen het scherm blijft wit..

Het spel wil niet verder gaan..

Komt het misschien doordat ik simlock op me mobiel heb ofzo/???

Geplaatst:

Probeer nog eens een ander spel. Ik zou niet weten waar het anders aan moet liggen. Probeer een Asphalt 4 te installeren. Als die lukt dan wil het vaak met andere spelletjes ook wel.

Geplaatst:

Ik stuur je wel via persoonlijk bericht mijn msn. Maar we weten nu in ieder geval wel dat het verder aan de game lag en dus niet aan de methode of door jou manier hoe je de methode uitvoerde. ;)

Verder raad ik je vooral aan om het topic goed te lezen want volgens mij staat echt bijna alles wat je nodig hebt erin. Helaas is het topic op slot gegooid (ik weet niet waarom) en kunnen we dus daar niet verder praten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...