Jump to content

kan mijn pc het aan?

Recommended Posts

Geplaatst:

zoals de titel het zegt, kan mijn pc het aan. ik heb windows vista en zou dit genoeg zijn om

gta sa te kunnen spelen. of zou ik nog iets moeten bijkopen. kheb wel als een rondgekeken, maar kzie dan zo van die dingen hoeveel hertz en nog dingen,(hoe hoog de systemen zijn) maar ik weet niet waar ik dat kan vinden?

kzou graag uitleg hebben. 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Zie mijn topic San Andreas Technische Ondersteuning (Link vind je in mijn sig). Daar staat info waar je de systeemeisen van SA kan vinden, en hoe je je eigen kan zien. Kijk in de FAQ, en je zal vast wel een link tegenkomen van Flitskikkers infotool, of Can U Run It.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Als je op "start" klik en je tikt in die zoekbalk DXDIAG in en je opent dat programma kan je kijken wat er in je computer zit, typ over of plak een plaatje van je "Systeem" en "beeldscherm".

Geplaatst:
zoals de titel het zegt, kan mijn pc het aan. ik heb windows vista en zou dit genoeg zijn om gta sa te kunnen spelen. of zou ik nog iets moeten bijkopen. kheb wel als een rondgekeken, maar kzie dan zo van die dingen hoeveel hertz en nog dingen,(hoe hoog de systemen zijn) maar ik weet niet waar ik dat kan vinden?

weet je ik zal gewoon duidelijk zijn je hebt windows vista dus dan zou je ook gta sa kunnen spelen
Geplaatst:

Dat is afhankelijk van je huidige configuratie. Maar je kan inderdaad aparte video- en audio-kaarten kopen voor je PC. Maar ik heb een groot vermoeden dat jij daar niet zoveel vanaf weet dus laat het door iemand installeren die daar enige kennis over heeft. Je kan je ook laten informeren in >>dit subforum<<. Daar lopen leden met meer verstand van computers dan in dit subforum. ^_^

weet je ik zal gewoon duidelijk zijn je hebt windows vista dus dan zou je ook gta sa kunnen spelen
Er zijn systemen met een matige grafische on-board kaart waarop Vista prima draait, maar dat wil nog niet zeggen dat die grafische kaart goed genoeg is voor GTA: SA. :7

Dat slaat HELEMAAL nergens op. Er bestaan computers met Windows Vista, maar dat past er dan nog maar net op. Dan een spel als San Andreas kan het niet meer aan. En misschien heeft hij wel Home Basic, en geen Home Premium. Of misschien wel een andere versie.

En, voor de duidelijkheid. Ben jij duidelijk? Ik mis toch een staaltje ABN :7

EDIT: Hmm, 2 posts voor me :( Deed ik zo lang over deze post?

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Voor een laptop is het heel lastig om onderdelen bij te plaatsen omdat deze vaak speciaal voor een laptop zijn gemaakt: hele kleine onderdelen. Dus voor een laptop is dat inderdaad bijna niet mogelijk. Maar zoals al is gezegd: kijk eerst of je huidige syteem goed genoeg is voor SA, >>hier staan de systeemeisen<<.

Geplaatst:
En misschien heeft hij wel Home Basic, en geen Home Premium. Of misschien wel een andere versie.
ik heb Home premium

dit kwam erop

Error: There was a problem downloading the ActiveX component. One of the following happened.

1) You did not give your permission to download the ActiveX component (sysreqlab.cab from Husdawg, LLC). If so, you can start over (you will have to close the browser and start over), run this service again and give your permission.

2) Your browser settings do not allow browser Plug-ins to be installed. You can change your settings and try again.

heb dat probleem opgelost en nu kwam er dit:

Grand Theft Auto: San Andreas

System Requirements Lab Analysis

Congratulations, your system passes the recommended requirements! You should have a great experience running this product.

wat wil dit zeggen

>>> Door _KoE_Mzungu: Gebruik in het vervolg je [enter] toets zo min mogelijk! Complete lege vlakken in je post zijn onnodig, laat ze dus achterwege. Daarnaast is het niet de bedoeling om te dubbelposten (twee berichten achter elkaar). Gebruik de [bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen!!<<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...