Jump to content

#include


jokerr

Recommended Posts

Ik ben een tijdje aan het scripten maar nu komt het opeens ik weet niet waar door als ik een include wil toevoegen krijg ik dit <MidoStream> terwijl ik dit onder <a_samp> heb staan

C:\Users\mel\Desktop\Mayne server\pawno\STUNTMAYNE.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: "MidoStream"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Hetzelfde als ik de ranks include van =>sandra<= erbij doe oftwel geen enkele include leest die niet ik heb vista als iemand wat weet bvd Joker[M]

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de include wel in de map pawno>Includes gezet? Voer je Pawno als Administrator uit?(Niet bij idereen is het administrator recht een probleem, maar ik had het probleem wel :()

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de include wel in de map pawno>Includes gezet? Voer je Pawno als Administrator uit?(Niet bij idereen is het administrator recht een probleem, maar ik had het probleem wel :()

Euhmm ik heb de include natuurlijk in de map ik zou mijngod niet weten waardoor het komt maar geen enkelen include leest die meer en ik snap er de niks van graag iemand die me kan helpen plss

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de include wel in de map pawno>Includes gezet? Voer je Pawno als Administrator uit?(Niet bij idereen is het administrator recht een probleem, maar ik had het probleem wel :()

Euhmm ik heb de include natuurlijk in de map ik zou mijngod niet weten waardoor het komt maar geen enkelen include leest die meer en ik snap er de niks van graag iemand die me kan helpen plss

Ik heb het nagekeken en heb heel vaak op pawnocc voer uit als administrator uit geklick egt fucking vaak uit woede en wonderbaarlijk deed die het daarna dus remi x Thank you i love you

greet joker met zen gare topics XD

Link to comment
Delen op andere websites

Sleep je script naar pawno.exe (met alle includes) en laat hem 'los' op het icoontje dan opent die hem via die pawno (misschien heb je 2x pawno op je pc) en dan kan je wel converten.

Link to comment
Delen op andere websites

@Thinkie:

Ik heb het nagekeken en heb heel vaak op pawnocc voer uit als administrator uit geklick egt fucking vaak uit woede en wonderbaarlijk deed die het daarna dus remi x Thank you i love you

greet joker met zen gare topics XD

@hieronder en daaronder

xD xD :schater:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

@Thinkie:
Ik heb het nagekeken en heb heel vaak op pawnocc voer uit als administrator uit geklick egt fucking vaak uit woede en wonderbaarlijk deed die het daarna dus remi x Thank you i love you

greet joker met zen gare topics XD

whoops, sorry :>

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...