chips Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) zoals de titel het zegt, kan mijn pc gta iv aan ik heb dit op een site getest (can you run it) klik hier is dat goed of niet ? dit kwam er dan op Your computer can run this product because your system meets the Minimum requirements. If you want to see how you can meet all the Recommended requirements to have a great experience, look at the Recommended section below. ik had het minimum, zo dit goed zijn om gta iv te spelen Bewerkt: 20 april 2009 door chips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) We kunnen hier niks mee, omdat we je specs niet weten. Bewerkt: 20 april 2009 door gtadevil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 post je specs eens, het kan net zo goed zijn dat hij er net overheen is, dan kun je eht nog amper spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chips Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) We kunnen hier niks mee, omdat we je specs niet weten. dit kwam als uitleg bij het maximum CPU Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: 2 processors running - Intel® Core2 Duo CPU T7100 @ 1.80GHz CPU Speed Recommended: 2.4 GHz You Have: 1.79 GHz System RAM Recommended: 2.5 GB You Have: 2.0 GB Operating System Recommended: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) Video Card Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+ You Have: NVIDIA GeForce 8400M G () Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 881 MB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 7.15.11.119 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. Sound Card Recommended: Yes You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS Sound Card Driver Version Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product. Free Disk Space Recommended: 18 GB You Have: 63.5 GB PASS Bewerkt: 20 april 2009 door chips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Op die laptop kun je GTA IV niet spelen. slome processor, geen goede videokaart. Heel mischien op ultra low. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Nee, je laptop is niet geschikt. De videokaart gaat het niet halen, en je CPU zit echt té krap. Mijn laptop heeft een 8600M GT, een intel T8100 @2500MHz en 3GB werkgeheugen, en ik vind dat al op de grens van fatsoenlijkheid zitten. Bewerkt: 20 april 2009 door [ION]Leviathan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 dat gaat echt neit lukken, de cpu is veel te zwak, je meot er namelijk ook rekening mee houden dat het ene laptop is en dus trager spul heeft, voor een laptop mag je er eerst een hoop MHz bijoptellen en ook een videokaart die dicht in de buurt van recommended zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chips Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 oké bedankt voor jullie reacties, nu weet ik al een hoop meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.