Vegeta-Z Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ik heb nu eindelijk Gta Cw. Heb het even geprobeerd en het is echt vet! Maar ik heb nu even gespeeld voor de lol. Nu wil ik het goed doen (i am ready for the story!) maar he delte ik mijn game nu? Reageren
Svenie Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ik heb nu eindelijk Gta Cw.Heb het even geprobeerd en het is echt vet! Maar ik heb nu even gespeeld voor de lol. Nu wil ik het goed doen (i am ready for the story!) maar he delte ik mijn game nu? Dat is vrij eenvoudig. Je drukt met je stylus op het PDA icoontje bovenaan je scherm. Vervolgens zoek je naar System en daaronder kan je de optie 'delete save' vinden. Reageren
Vegeta-Z Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb nu eindelijk Gta Cw.Heb het even geprobeerd en het is echt vet! Maar ik heb nu even gespeeld voor de lol. Nu wil ik het goed doen (i am ready for the story!) maar he delte ik mijn game nu? Dat is vrij eenvoudig. Je drukt met je stylus op het PDA icoontje bovenaan je scherm. Vervolgens zoek je naar System en daaronder kan je de optie 'delete save' vinden. Bendankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.