Megadreams Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) ]Ik heb mijn eerste modifcation gemaakt, hij is nog niet helemaal af en er zullen fouten in zitten, vind je een vertaal fout of een typfout meld hem dan zeker dan kan ik hem oplossen voor nieuwere versies. Installeren >> Je unzipt het .zip bestand. >> Je maakt een back-up van je text map >> Je kopiert alles van het .zip bestand naar je text map >> Je opent Sa en veranderd de taal naar nederlands >> Je kijkt of hij in het nederlands is Vorderingen >> 6% vertaald Wat is er al vertaald >> Intro (Cutscene) >> De eerste missie voor een groot deel de rest staat in intro 2 >> Gedeeltelijk opties Wat word er vervangen? Het bestand spanish.gxt word zeker vervangen daarin komen alle nederlandse ondertitels, etc.. (de rest van dat bestand is nu engels, het niet vertaalde gedeelte dus.), de rest word ook overgeschreven, zodat bij de opties en dan language nederlands te vinden is inplaats van Spaans. Bugs >> Er zijn nog geen bugs gevonden. Andere Ik zet hem nu al online zodat jullie kunnen helpen fouten te vinden, en ik dat niet achteraf pas moet doen. Screenshot: Download: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=968 (het kan zijn dat de download nog niet goedgekeurd is) Bewerkt: 20 april 2009 door megadreams Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Mooi gedaan en een leuke mod, maar hier op het forum staat al precies zo'n mod. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Mooi gedaan en een leuke mod, maar hier op het forum staat al precies zo'n mod. En op internet zijn er nog veel meer van dit sooort mods. Beetje zonde van je tijd dus. Ga in vervolg aan een mod werken die nog niet bestaat. Maar wel mooi gedaan . Veel succes verder. Reageren
.Stan Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Bestaat er ook zoon mod voor GTA IV (ps3-versie) Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Bestaat er ook zoon mod voor GTA IV (ps3-versie) @iedereen hierboven: Bedankt hij is nog niet af maar ik werk er hard aan (het is echt hard werk xd) @stanboy96: Kijk eens op het internet vind je zo'n mod niet dan zal hij nog niet bestaan, een text bestand helemaal vertalen naar een andere taal kost veel tijd. EDIT: Dit is mijn eerste mod dus wilde ik dat al uitproberen ik snapte die kleuren en zo al dankzij sa-mp, binnenkort ga ik grotere mods maken, ik moet wel eerst die scriptingstalen kennen maar dat zal wel lukken ik ken tenslotte ook php enzo. Bewerkt: 21 april 2009 door megadreams Reageren
Timske Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Je mod staat in de database Uhm, er is nog niet veel over te zeggen. Je had toch maar alleen de cutscenes uit de 1ste missie ofso? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik vind het een leuk idee wat je doet. Alleen is er al een mod gemaakt die het mogelijk maakt om Nederlandse ondertiteling te krijgen, namelijk deze die door HerrieM, Dutchy3010 en $NeoSyp$ is gemaakt. Maar toch veel succes ermee. Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Deze vervangt echt alles naar het Nederlands en binnenkort zal ik wss ook de models met engelse tekst op wijzigen naar het nederlandse maar dat zal dan een aparte download voor zijn. en ja er is nog weinig vertaald als hij 20% is update ik de download. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 als je nu eens de vertaling mod maakt voor gta4 dan hebben we er meer aan maar het instatief is goed tot gta Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Gta IV werkt niet op mijn pc dus ik kan die niet vertalen, en voor de rest allemaal bedankt maar ik ga nog meer mods maken die groter zijn dan deze natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.