Jump to content

Nederlandse Taalkeuze

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

]Ik heb mijn eerste modifcation gemaakt, hij is nog niet helemaal af en er zullen fouten in zitten, vind je een vertaal fout of een typfout meld hem dan zeker dan kan ik hem oplossen voor nieuwere versies.

Installeren

>> Je unzipt het .zip bestand.

>> Je maakt een back-up van je text map

>> Je kopiert alles van het .zip bestand naar je text map

>> Je opent Sa en veranderd de taal naar nederlands

>> Je kijkt of hij in het nederlands is

Vorderingen

>> 6% vertaald

Wat is er al vertaald

>> Intro (Cutscene)

>> De eerste missie voor een groot deel de rest staat in intro 2

>> Gedeeltelijk opties

Wat word er vervangen?

Het bestand spanish.gxt word zeker vervangen daarin komen alle nederlandse ondertitels, etc.. (de rest van dat bestand is nu engels, het niet vertaalde gedeelte dus.), de rest word ook overgeschreven, zodat bij de opties en dan language nederlands te vinden is inplaats van Spaans.

Bugs

>> Er zijn nog geen bugs gevonden.

Andere

Ik zet hem nu al online zodat jullie kunnen helpen fouten te vinden, en ik dat niet achteraf pas moet doen.

Screenshot:

vertaald.jpg

Download:

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=968 (het kan zijn dat de download nog niet goedgekeurd is)

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:
Mooi gedaan en een leuke mod, maar hier op het forum staat al precies zo'n mod. ;)

En op internet zijn er nog veel meer van dit sooort mods. Beetje zonde van je tijd dus. Ga in vervolg aan een mod werken die nog niet bestaat. Maar wel mooi gedaan :tu: . Veel succes verder.

Geplaatst: (bewerkt)
Bestaat er ook zoon mod voor GTA IV (ps3-versie)

@iedereen hierboven: Bedankt hij is nog niet af maar ik werk er hard aan (het is echt hard werk xd)

@stanboy96: Kijk eens op het internet vind je zo'n mod niet dan zal hij nog niet bestaan, een text bestand helemaal vertalen naar een andere taal kost veel tijd.

EDIT: Dit is mijn eerste mod dus wilde ik dat al uitproberen ik snapte die kleuren en zo al dankzij sa-mp, binnenkort ga ik grotere mods maken, ik moet wel eerst die scriptingstalen kennen maar dat zal wel lukken ik ken tenslotte ook php enzo.

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:

Je mod staat in de database :tu:

Uhm, er is nog niet veel over te zeggen. Je had toch maar alleen de cutscenes uit de 1ste missie ofso?

Geplaatst:

Deze vervangt echt alles naar het Nederlands en binnenkort zal ik wss ook de models met engelse tekst op wijzigen naar het nederlandse maar dat zal dan een aparte download voor zijn.

en ja er is nog weinig vertaald als hij 20% is update ik de download.

• 2 weken later...
Geplaatst:

als je nu eens de vertaling mod maakt voor gta4 dan hebben we er meer aan :tu: maar het instatief is goed :tu:

:bier: tot gta

Geplaatst:

Gta IV werkt niet op mijn pc dus ik kan die niet vertalen, en voor de rest allemaal bedankt maar ik ga nog meer mods maken die groter zijn dan deze natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...