Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

INGAME ZET SERVICE

Altijd al dat autootje of gebouwtje in GTA San Andreas gewild? wacht niet langer! Ik doe het wel! :Y

Regels voor ingame zettingen:

----------

-voertuigen deuren, wielen, motorkap, ect... apart gegroepeerd!

-custom peds moet een beetje in CJ passen

-wapens geen regels voor.

-maps een poppetje of auto waaraan ik kan zien op welke scale het moet.

----------

Je mag maximaal zelf 1 model in de 2 dagen posten!

HOST DE MODS DIE IK POST HIER NERGENS ANDERS!

----------

Ingame-zet counter: 7

----------

Bewerkt: door MFCL
  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MFCL

35

• Exoit

12

• pitbul

11

• Revolution-Designer

6

Geplaatst:
Sins ik dit jaar toch niet over ga en me de balle verveel heb ik wel wat zin om dingetjes ingame te zetten voor jullie! :engel:

Liever geen maps... maar ik kan ingamezetten:

-voertuigen

-custom peds

-wapens

-maps

Zet je sketchup file in dit topic en misschien staat hij al dezelfde dag ingame! :cya:

En je hebt het over welke gta?

Geplaatst:
Sins ik dit jaar toch niet over ga en me de balle verveel heb ik wel wat zin om dingetjes ingame te zetten voor jullie! :engel:

-voertuigen

-custom peds

-wapens

-maps

Zet je sketchup file in dit topic en misschien staat hij al dezelfde dag ingame! :cya:

Whoops ik heb het over sa doop :puh:

Geplaatst:

-voertuigen

-custom peds

-wapens

-maps

Whoops ik heb het over sa doop :puh:

Ow ok ;)

Geplaatst:
Sins ik dit jaar toch niet over ga en me de balle verveel heb ik wel wat zin om dingetjes ingame te zetten voor GTA SA voor jullie! :engel:

-voertuigen

-custom peds

-wapens

-maps

En jij denkt dat iedereen hier met bugloze models aan komt zetten en goede cols? Ik neem aan van niet.. Misschien dat je de andere leden hier een plezier mee doet, maar op deze manier leren ze het zelf nooit, wat ook weer de bedoeling is van een forum.

Leuk bedacht, maar ik denk dat je er na een week alweer genoeg van hebt. Maar dat is mijn mening :). Succes..

Geplaatst:
Sins ik dit jaar toch niet over ga en me de balle verveel heb ik wel wat zin om dingetjes ingame te zetten voor GTA SA voor jullie! :engel:

-voertuigen

-custom peds

-wapens

-maps

Uhm.. Misschien wat regeltjes erbij bedenken? Bijvoorbeeld:

Alle faces moeten wit zijn.

Model moet niet geript zijn.

En al dat soort dingen. Maar denk je dat je dit wel aankan? :puh:

Dalijk komen er 5 mensen op 1 dag naar je toe :duh:

Maarja veel succes.

Geplaatst:

Je mag er voor mij 1 ingame zetten:

100 % Witte faces.

Volgens mij 100% Bugloos.

100 % zelf gemaakt!

Wil je hem replacen met de honkbalknuppel?

Geplaatst:

-voertuigen

-custom peds

-wapens

-maps

En jij denkt dat iedereen hier met bugloze models aan komt zetten en goede cols? Ik neem aan van niet.. Misschien dat je de andere leden hier een plezier mee doet, maar op deze manier leren ze het zelf nooit, wat ook weer de bedoeling is van een forum.

Leuk bedacht, maar ik denk dat je er na een week alweer genoeg van hebt. Maar dat is mijn mening :). Succes..

Ik ben het met Puma eens, als je hier een sketchup bestand kan uploaden en vervolgens zet jij het in-game leert niemand er iets van. Het enige voordeel is dat jij ervaring opdoet en de ander heeft zijn model in-game.

Daarbij krijg je ook nog dat iedereen gaat denk van: ''Ach, MFCL zet het wel in-game''.

Mensen leren het hier nooit van, ik vind dat andere mensen zelf moeten leren om hun models in-game te krijgen.

Maar toch zal dit topic wel verleidelijk zijn voor mensen die niets in-game kunnen zetten.

Grtz RD :cya:

100 % Witte faces.

100 % zelf gemaakt!

Een honkbalknuppel he? easy

@RD: Ja ok maar dit topic heb ik speciaal gemaakt voor mensen die echt heel graag hun models ingame willen en dan zelf niet kunnen :)

100 % Witte faces.

100 % zelf gemaakt!

Een honkbalknuppel he? easy

@RD: Ja ok maar dit topic heb ik speciaal gemaakt voor mensen die echt heel graag hun models ingame willen en dan zelf niet kunnen :)

Nee geen honkbal knuppel een zwaar:) heb er nog geen textures op want dat kan ik niet maar dat doen wel ater wel :) dus je hoeft alleen de .dff ingame te zetten :)

http://rapidshare.com/files/224028350/Zwaard_pro.skp.html

Daar is ie! :)

Bewerkt: door CorrectHost

Het ingame zetten duurde 3 minuten... maar ik moest hem goed in cj hand krijgen ;)

20765661.png

1 bat.dff voor meneer CorrectHost

\/

bat.rar

Geplaatst:

ik zal zometeen eens een model van mij uploaden. van mij weten jullie dat ik geen GTA op de pc speel maar wel models maak dus leren hoef ik het niet echt. ik wil gewoon eens zien hoe ze er ingame uit zien. :puh:

ik upload m zo.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...