MFCL Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 ik zal zometeen eens een model van mij uploaden. van mij weten jullie dat ik geen GTA op de pc speel maar wel models maak dus leren hoef ik het niet echt. ik wil gewoon eens zien hoe ze er ingame uit zien. ik upload m zo. Wat heeft het eigenlijk dan voor zin als je alleen maar een plaatje er van wilt zien? ik zet ingame voor mensen die hun werkjes in sa willen hebben, niet voor pic's
Revolution-Designer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Zijn 3ds max bestanden ook toegestaan of alleen models van sketchup?
MFCL Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Zijn 3ds max bestanden ook toegestaan of alleen models van sketchup? tja, ik weet in 3dsmax niet hoe het met de textures en groepings gaat enzo... dus ik denk het niet.
Siriouz Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 ik zal zometeen eens een model van mij uploaden. van mij weten jullie dat ik geen GTA op de pc speel maar wel models maak dus leren hoef ik het niet echt. ik wil gewoon eens zien hoe ze er ingame uit zien. ik upload m zo. Wat heeft het eigenlijk dan voor zin als je alleen maar een plaatje er van wilt zien? ik zet ingame voor mensen die hun werkjes in sa willen hebben, niet voor pic's ach... misschien kan je iemand op dit forum er blij mee maken?
pitbul Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 kun je mijn garage ook ingame zetten: garage alvast bedankt
MFCL Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) kun je mijn garage ook ingame zetten: garagealvast bedankt Ik moet wel de muren dikker maken Maar ik zal kijken wat ik kan doen Hij is wel lowpoly, dus kan ik de coll makelijk maken Bewerkt: 22 april 2009 door MFCL
MFCL Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Sommige delen waren erg onhandig gemaakt dus ik heb het gehele model gecleant
pitbul Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Sommige delen waren erg onhandig gemaakt dus ik heb het gehele model gecleant {plaatje} oke zo is hij beter [EDIT] maar waar is de download of heb je die nog niet>? Bewerkt: 22 april 2009 door pitbul
MFCL Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Sommige delen waren erg onhandig gemaakt dus ik heb het gehele model gecleant {plaatje} oke zo is hij beter [EDIT] maar waar is de download of heb je die nog niet>? Ehm ik moet eerst nog de coll maken.. zoek jij maar ondertusse een mooi plekje uit voor de garage @hieronder: Ja doe maar Bewerkt: 22 april 2009 door MFCL
pitbul Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 oke heb al een plekkie moet iik hem posten?
MFCL Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Oke post je plek en dan kan ik hem neerzetten
Revolution-Designer Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Begint dit niet een beetje op een spam topic te lijken? Al 8 posts voor een simpel model, als dat zo doorgaat heb je binnenkort 5 pagina's voor maar een paar models. Misschien kun je zaken zoals coördinaten en dergelijke regelen via PB, hierdoor raakt het topic niet onoverzichtelijk. Nog een tip, misschien handig om in je begin post een lijstje te maken met informatie waarmee je mee bezig bent. Hier zet je dus de namen van leden die een model hebben gepost en zet je er vervolgens achter hoever je met het model bent. Grtz RD
MFCL Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Goed idee! maar het liefst zou ik willen dat het topic weer gewoon aleen het begin post had, wtc heeft de begin verneukt[/font]
Recommended Posts