Exoit Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Mijn model is super! dankje MFCL! als ik textures heb? Mag ik em dan opnieuw posten voor de .txd? Bewerkt: 22 april 2009 door CorrectHost
wtc Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Goed idee! maar het liefst zou ik willen dat het topic weer gewoon aleen het begin post had, wtc heeft de begin verneukt[/font] Hey hey, jij moest maar zeggen welke gta! kheb niks verneukt
MFCL Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Mijn model is super! dankje MFCL! als ik textures heb? Mag ik em dan opnieuw posten voor de .txd? Ja tuurlijk! ______________ @wtc: hehe @pitbul: Die plek loopt schuin af waardoor het model in het zand staat dus kan je ene andere plek aangeven? Bewerkt: 23 april 2009 door MFCL
game~skater Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 aan de reacties te horen kan je het best ok ik zou ook een model in willen zenden (A) maar ik weet niet hoe rapid share werkt. zou je me op msn kunnen toevoegen? mijn msn staat op me profiel
pitbul Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 heb je een pb gestuurd met nieuwe plek
MFCL Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Wat ben ik toch een dildohoofd... Het kan daar ook niet omdat er dan gras en bomen erdoorheen komen Weer andere plek dus
pitbul Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Wat ben ik toch een dildohoofd... Het kan daar ook niet omdat er dan gras en bomen erdoorheen komen Weer andere plek dus dope XD uhm zoek anders maar een plek daar waar het wel wel bij verdant mendows
MFCL Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) je kan die boompjes ook weghalen In MED zie je die boompjes en gras niet dus kan je ze niet verwijderen @pitbul: ik kan hem echt niet neerzetten bij dat vliegveld, echt nergens is plek! EDIT: ik heb een plekkie \/ GEFIXED - Nu staan de dff,coll,txd er ook in.... sorry GarageFIXED_sorry_.rar Bewerkt: 25 april 2009 door MFCL
Crypteq Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Je kan de boompjes wel zien, maar dan moet je ook andere ipl's renderen, staan daar volgens mij in. En doe je de modellen wel prelighten?
MFCL Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Je kan de boompjes wel zien, maar dan moet je ook andere ipl's renderen, staan daar volgens mij in.En doe je de modellen wel prelighten? Dat kan ik niet met mijn verzie 3dsmax... maar zo ziet het er volgensmij ook wel goed uit toch pitbul?
Exoit Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik heb nu mijn model met Textures! kan je plz eventjes ingame zetten? http://www.megaupload.com/?d=AO0N67FO
game~skater Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 damn nice echt heel erg bedankt super werk de IMG tool is nou bezig met rebuilden dus echt bedankt
Recommended Posts