danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) dus je kan een auto voor mij maken??zo ja kan je dan een renault koleos voor mij maken? Lees dit even deze tekst heet ''het begin post'' INGAME ZET SERVICEAltijd al dat autootje of gebouwtje in GTA San Andreas gewild? wacht niet langer! Ik doe het wel! Regels voor ingame zettingen: ---------- -voertuigen deuren, wielen, motorkap, ect... apart gegroepeerd! -custom peds moet een beetje in CJ passen -wapens geen regels voor. -maps een poppetje of auto waaraan ik kan zien op welke scale het moet. ---------- Je mag maximaal zelf 1 model in de 2 dagen posten! HOST DE MODS DIE IK POST HIER NERGENS ANDERS! ---------- Ingame-zet counter: 7 Buis.rar Kun je deze buis voor me ingame zetten het is een wapen die de knuppel moet vervangen. Hij heeft nog geen textuur dat mag jij mooi erop zetten Je mag gewoon fantaseren welketextuur je gebruikt natuurijk wel een logische textuur dus niet bv. van een metalen buis een houtn buismaken . en het is een sketchup 6 bestand. Bewerkt: 5 mei 2009 door danny18
keessie Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) mij lukt het niet om deze "space auto" ingame te krijgen zou jij willen kijken of het lukt? het maakt niet uit voor welke wagen het word grz space_car.rar Bewerkt: 5 mei 2009 door keessie
Timske Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 mij lukt het niet om deze "space auto" ingame te krijgenzou jij willen kijken of het lukt? het maakt niet uit voor welke wagen het word grz Volgens mij voldoe je niet aan de eis: -voertuigen deuren, wielen, motorkap, ect... apart gegroepeerd!
Deluxo Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik zie dat er goede reacties komen en ik zelf eens wat nodig heb. Ik wil een zwembad mod ingame zetten. Klik!
MFCL Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik heb de laatste tijd niet veel zin meer om dingen ingame te zetten... lock het topic tot ik weer wil verder gaan
Revolution-Designer Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Lock het topic dan Stuur dan een PM naar een admin of moderator, dan heb je meer kans dan het hier gaan posten.
HA5H Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Lock het topic dan Stuur dan een PM naar een admin of moderator, dan heb je meer kans dan het hier gaan posten. Hij denkt dat mods en admins helderziend zijn
Beagle Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Lock het topic dan Stuur dan een PM naar een admin of moderator, dan heb je meer kans dan het hier gaan posten. Hij denkt dat mods en admins helderziend zijn Of hij denkt dat ze tijd over hebben om alle topics hiero te checken
Recommended Posts