Puma Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Packer met verstelbare schans.. Wat kan ik er nog meer over zeggen? Het begin is er, hij moet nog wat geperfectioneerd worden. Bij de laagste stand bijvoorbeeld gaat de schans door de cabine heen en loopt de schans niet gelijk verder ten opzichte van het eerste oploopstukje. Screens: Als de definitieve versie af is zal ik een beta releasen. Na de beta zal ik het model van de truck nog aanpassen met een nieuw interieur, wielen, extra's etc, maar dit is makkelijker als de dff zelf er al uitziet en werkt zoals het moet. Voor de mensen die zich dat afvragen: ik heb de komende week niet zoveel tijd om hieraan te werken en dus zul je pas grote updates zien in de vakantie. Hetzelfde geldt voor m'n buggy-hotrod. Bewerkt: 21 april 2009 door Puma Reageren
Beagle Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Naiz Puma! Is het enige wat je tot nu toe hebt geëdit/toegevoegd de schans? Of nog meer? En, hoe heb je het gemaakt dat het verstelbaar is? Mooi, man @Puma: Oow, ik wist niet dat je ook met de Packer kon verstellen Bewerkt: 21 april 2009 door Beagle Reageren
Puma Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 De normale packer heeft toch zo'n verstelbare oplader, zodat je boven en onder voertuigen kunt zetten? Dit verstelbare stuk (ik noem 't een de lift) is een apart object in de .dff, met als coördinaten het draaipunt. Ik heb dit draaipunt, de coördinaten dus, op een andere plaats gezet en de lift wat vervormd. Daarmee was niet alles gedaan, want ik moest de colission ook nog veranderen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Goed werk, zoals altijd Puma. Maar als je hem in de laagste stand hebt, vlieg je toch tegen de schans aan zeg maar ? Door het oprijstukje ? Reageren
Puma Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Dat ga ik dus nog fixen . Reageren
Timske Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Vet, en het idee al helemaal Maar bij screen 2 rijd je tegen het dak Misschien een soort van paintjob geven aan de cabine en er een puma logo op te zetten zoals bij je wagentje. KUTGW Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Misschien handig, als je de achterkant van de packer iets verlaagd. Is mogelijk toch ? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Heel mooi idee Puma, echt super. Wat je misschien nog zou kunnen doen, is aan de zijkanten van de packer, een gebolde schuine rand maken, zodat je aan de zijkanten een soort trechter vorm krijgt. Daardoor ben je steeds precies in het midden van de schans wanneer je op het hoogste punt bent. Dat, in combinatie met een aan de onderkant verbreedte schans, zorgt er dan voor dat je niet meer naast de schans terecht kan komen en altijd een mooie sprong maakt, hoe stuiterig je auto ook is. Verder is het inderdaad misschien leuk als je een paar paintjobs erop zet, b.v.: een waarbij de Packer wit is, met op de zijkant een rode horizontale streep die richting de achterkant wat weg fade, eentje met een zwarte Packer met vlammen erop(kan je uit de lowrider paintjobs halen eventueel), misschien zelfs eentje met racing stripes(dubbele witte streep in het midden over de lengte) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.