Bloodz & Cripz member Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Heey allemaal, ik heb net een mod voor het uiterlijk van CJ gedownload en geïnstalleerd, maar 3 van de vijf bestand heb ik gevonden. Ik zeg de file namen wel evn van degene die ik nog niet heb gevonden (even erbij zeggen ze zitten er wel in maar ik wil alleen weten waar ik ze moet kopen en wat de files zijn): sneakerbincgang.txd en vestblack.txd. Ik hopp dat jul;lie weten wat deze files zijn. Groeten, B&C member Reageren
K.O. Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 sneakerbincgang.txd hoort bij een paar sneakers die je bij Binco kunt kopen. vestblack.txd hoort bij een vest dat je ook bij de Binco kunt kopen. Deze informatie heb ik uit het shopping.dat bestandje gehaald. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 sneakerbincgang.txd hoort bij een paar sneakers die je bij Binco kunt kopen. vestblack.txd hoort bij een vest dat je ook bij de Binco kunt kopen. Deze informatie heb ik uit het shopping.dat bestandje gehaald. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Ok ik heb het nu gevonden, maar nu heb ik een nieuw probleem namelijk wat is de player_torso? Reageren
K.O. Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) De romp of torso is de benaming voor het lichaam van mens of dier zonder ledematen en hoofd. De romp bevat het merendeel van de organen (hart, longen, nieren, lever, gal, milt, alvleesklier, darmen, maag). tors de; m -en 1 bovenlijf 2 beeld zonder hoofd, armen of benen; torso Duidelijk zo? Bewerkt: 21 april 2009 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.