kgta forum Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 ik wil de levithan scycrane bemachtigen maar dat kan maar in een missie in een carspawner staat ie ook niet is er een manier om hem toch te kunnen krijgen via mods enz. Reageren
K.O. Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Volgens mij wel. Aan de hand van SCM/CLEO Scripting zou je in principe relatief eenvoudig zo'n ding moeten kunnen spawnen. Kijk bijvoorbeeld eens hier. Als je niet weet hoe dit in de missie in SA wordt gedaan kun je natuurlijk ook het desbetreffende stukje in de main.scm even doorsnuffelen. Wat je ook kunt doen, is rondzoeken of zo'n mod al bestaat. Volgens mij namelijk wel. Ga gewoon even de bekende modsites rond (gtainside.com, gtagarage.com, je kent ze wel) en je zult er vast eentje tegenkomen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Als je de zoekfunctie had gebruikt was ook uiteindelijk bij >dit topic< terecht gekomen. Daar zal je een modificatie vinden die onder ELKE helikopter in GTA SA een magneet zet, dus niet alleen onder de Leviathan. Gebruik in het vervolg zelf de zoekfunctie; je hebt dan vaak sneller wat je zoekt als dat je moet wachten op een antwoord in een topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.