peter-de-gekste Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hallo mensen, Ik heb sinds vandaag een nieuwe pc waar nog niets op staat. Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar een goed brandprogramma. Waar ik zowel dvd's mee kan kopiëren, als .VOB bestandjes mee kan branden. Heeft iemand een geschikt programma hiervoor? MvG Peter Reageren
FerryN Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Hallo mensen,Ik heb sinds vandaag een nieuwe pc waar nog niets op staat. Ik ben, zoals de titel al zegt, op zoek naar een goed brandprogramma. Waar ik zowel dvd's mee kan kopiëren, als .VOB bestandjes mee kan branden. Heeft iemand een geschikt programma hiervoor? MvG Peter Ik gebruik Imgburn, best fijn programmatje, geschikt voor veel dingen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Nero Startsmart is ook een goede. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik gebruik ook imgburn, heel fijn programma Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 ik gebruik convertxtodvd, weet niet of je daar die .vob mee kan branden maargoed. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Roxio is ook erg goed. Nero bestaat tegenwoordig uit 10% brandfuncties en 90% onnodige troep die toch niemand gebruikt. Bewerkt: 21 april 2009 door RHochstenbach Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Roxio is ook erg goed. Nero bestaat tegenwoordig uit 10% brandfuncties en 90% onnodige troep die toch niemand gebruikt. Had ik het dan over de nieuwste/nieuwe Nero? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.