Jump to content

Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik mis toch echt de Jets in opf2, hopen op een mod dan maar :duh:

voor de rest, mooie game, maar kon nog veel mooier... hij is niet zo spectaculair voor deze tijd tov opf1 in zijn tijd

Bewerkt: door commando
  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ---Elias---

23

• .Stan

23

• lexus123

15

• Visser23

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Yeeeuy, uitgespeeld! In 1 week en 1 dag ^_^ Heb 800/1000 G eruit weten te halen in 1 Campaign. Ik denk dat ik maar het 1 en ander op Hardcore ga proberen en meer achievements.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Yeeeuy, uitgespeeld! In 1 week en 1 dag ^_^ Heb 800/1000 G eruit weten te halen in 1 Campaign. Ik denk dat ik maar het 1 en ander op Hardcore ga proberen en meer achievements.

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Ik ben nu bij missie 10 en daar moet je 5km lopen. Dat doe ik op m`n allersnelst en dan zegt ie nog dat te laat ben terwijl het niet sneller kon! Intussen heb ik het spel alweer opgeborgen omdat ik gek werd van al die fouten.

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Ik ben nu bij missie 10 en daar moet je 5km lopen. Dat doe ik op m`n allersnelst en dan zegt ie nog dat te laat ben terwijl het niet sneller kon! Intussen heb ik het spel alweer opgeborgen omdat ik gek werd van al die fouten.

Lolz, bij missie 10 (die niet-schieten missie toch?) moet je als je die Radio Station hebt opgeblazen, naar beneden de berg aflopen (richting de Radar Tower berg). Daar staat een vrachtwagen... Lukt het je niet op deze manier? Dan moet je nadat je er een bom op hebt gegooid de berg waar je dan opstaat, naar boven lopen. Dan vanaf daar LOODRECHT naar je eindbestemming lopen. Kom je geen enemies tegen.

Tip voor missie 10 achievement:

Wacht tot dat General huppeldepup in de Radio Station zit en gooi dan een bommetje op het TOPJE VAN DE TOREN. Gaat het niet van z'n leien dakje, dan doe je gewoon ''Load Last Checkpoint'' en je komt weer op dezelfde plek te staan, maar nu mag je die bom nog een keer gooien. Probeer het telkens een stukje lager te gooien OP DIE TOREN totdat je de achievement hebt.

Bewerkt: door lexus123
  • 4 weken later...
Geplaatst:

was mijn grootste miskoop ooit niet dat het slecht was maar gewoon niet mijn gengre en ook nog de walktrouh bij gekocht dus 100 euro

wegegooit :duh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb hem gisteren gekocht, en hij is zeker aan te raden. Vooral de multiplayer mode Anihilation is vet.

Je zit met twee teams (China vs Amerika), en elk team heeft 3 (4?) Fireteams, en ik kan je zeggen dat Fireteam-leader zijn wel heel leuk is.

Vooral als je op de kaart een commando geeft, en dat je team het ook nog echt gaat doen. Want niets is meer ergerlijk dan een vijandig Fireteam dat je onder druk zet. Dus gewoon kopen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik zit vast. :duh: Ik zit nu bij de volgende missie: Mission 9 - Trumpets.

Op een gegeven moment kom je uit een soort olie-opslag en daarna moet je de berg op voor de volgende objective:

Destroy PLA AT defenses.

Je moet dan bij op een plek na die berg allemaal gasten neerschieten en als je dat gedaan hebt en de kust is veilig, dan komen je manschappen (blauw). Alleen ik kom steeds daar aan en ik schiet wat mensen neer en dan komt er al een tank van ons aan!! Terwijl als je walktroughs kijkt moeten die pas komen als je alles gekillt hebt. En nu krijg ik dus al 30x Mission Failed zonder dat dat spel ook maar iets zegt wat ik fout heb gedaan. En die tank komt echt al na een halve minuut, dus zelfs bij rambo stijl iedereen neer knallen krijg ik die melding.

Voor de duidelijkheid, het gaat over dit stuk: filmpje. Check de map vanaf 4:10 voor de plek die ik bedoel.

Ik kom er niet uit, ik wordt helemaal gek van die tank die al komt aanrijden terwijl ik nog bezig ben. :N

Geplaatst:

Dat probleem ken ik nog wel, maar geen idee hoe je het oplost. Ik heb de game tijdens die missie maar aan de kant gegooid. Ik word zo gek van al die fouten en bugs dat ik hem niet eens meer wil uitspelen.

Ik heb het nu iets anders aangepakt maar dat werkt zelfs niet.. Kan niet anders dan een bug zijn, missie maar opnieuw doen. :N

Missie gelukt. Ik was terug gelopen en er bleek een heel stuk terug nog een vijand te leven. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik wil hem gaan kopen maar ik wil eerst weten of het een keigoede game is?

Ik vind van niet. Je moet veel lopen en haast niet schieten en je teammates reageren ook maar half. Als ik tegen mn teammates zeg dat ze 100 meter verderop moeten gaan staan loop ik daar heen en als ik daar ben en achter me kijk staan m'n teammates daarachter nog steeds uit hun neus te vreten.

Geplaatst:

Ik vind van niet. Je moet veel lopen en haast niet schieten en je teammates reageren ook maar half. Als ik tegen mn teammates zeg dat ze 100 meter verderop moeten gaan staan loop ik daar heen en als ik daar ben en achter me kijk staan m'n teammates daarachter nog steeds uit hun neus te vreten.

oke hij lijkt me vet, maar zo te horen van gemiddelde spelers niet

Geplaatst:

oke hij lijkt me vet, maar zo te horen van gemiddelde spelers niet

Je zou hem kunnen lenen van iemand oid.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vindt het wel een vette game. De missies duren wel lang alleen het zijn er niet zo heel veel. Bij veel missies kan je artillerie inroepen voor mooie effecten, dat is wel vet. Nadeel aan de game is dat je in een missie soms meer loopt dan dat je schiet. Ik ben op dit moment bezig met hardcore (voor Platinum), maar dat is bijna onmogelijk. De checkpoints die je in de andere moeilijkheidsgraden wel hebt, zijn hier verdwenen waardoor je na een uur een missie te hebben gespeeld weer helemaal overnieuw moet beginnen. Maar als je gewoon "Normal" doet heb je daar geen last van.

Minpunten van de game zijn teammaten die totaal eigenwijs zijn en doen waar ze zin in hebben. Het is niet altijd het geval, maar vaak kost het wel het leven van 1 van die personen. Je moet ze verder ook geen opdrachten geven om voertuigen te besturen, want lopend ben je nog sneller als je hun laat rijden.

Grafisch zien er voor de rest wel goed uit, alleen kom je vaak wel veel bugs tegen. Als je hem haalt, probeer hem dan goedkoop te krijgen of zoals Djmaddox zegt: leen hem van iemand.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ge-wel-dig spel. Dit kun je niet vergelijken met andere FPS games, dit is een heel ander genre. Als je geluk hebt, kun je wel 5 kogels vangen zonder dood te gaan, maar als je pech hebt, BAM, dood. Het team commanderen gaat nogal stroef hier, maar ik ben niet echt iemand die bevelen geeft, eerder iemand alleen opereert of recht op zijn doel (alleen) af gaat, maar in dit spel kan dat echt niet meer, dan ben je voordat je kunt knipperen met je ogen dood. Je teammaten heb je echt nodig dus. Wagens zijn ook handig om afstanden af te leggen, maar daarover staat weer dat je in een hinderdaag kunt rijden. Een enkele goed gemikte RPG en doei! Ook vet hoe wapens en dingen daaromheen zijn gemaakt, je ziet alle attachments die allemaal ook werken, en als je bijvoorbeeld geraakt bent aan je linkerarm zie je ook je linkerarm op het beeld met bloedspetters. Ook realistisch is dat kogels niet precies in het midden van je crosshair vallen, maar gewoon lekker waar ze willen. Erg uitdagend, vooral op langere afstanden. Mijn mes, in tegenstelling tot BFBC2/MW1/MW2/WAW heb ik nog nooit kunnen gebruiken omdat je, zoals eerder gezegd, niet regelrecht op de vijand kunt rennen om een mes in zijn hoofd te planten. De AI is ook netjes uitgewerkt, de vijanden hebben bijvoorbeeld echt een gezichtsveld, als je een groep vijanden stieken van achteren benadert kun je ze allemaal afslachten zonder dat ze het merken. Zo was ik een keer naast een rij vijanden beland (ik merkte ze toen pas) en ze zagen me niet. Veel beter dan in BFBC2, waar ze weten waar je bent ookal ben je nog stealtier dan een geest. Alleen jammer dat de AI van je teammaten nogal laag is, bij die ene missie dat je die vliegers moest redden, gingen ze steeds dood, omdat ze vóór het huis gingen schuilen in plaats van erin of erachter. Jammer. Ook willen ze het niet op het lopen zetten als jij dat doet, ze trekken langzaam terug. Jammer, want ik was bijna stealth weggeslopen. En er zijn zeker nog dingen die ik vergeet op het gebied van gameplay. Maar die zijn zeker nog steeds awesome. Wel jammer dat 't wapen wisselen langzaam gebeurt als je scrolled, je kunt bijvoorbeeld niet al rennend een granaat pakken uit de scrollijst, je MOET de knop gebruiken. Jammer.

Graphics zijn minder indrukwekkend, al zijn de graphics wel oké. Zo zijn de belichtingseffecten van de zon erg mooi gemaakt, is de nacht echt prachtig. Maar de lamp op je geweer werkt minder goed, die werkt niet op rook en geeft geen schaduwen. Ook is de bloombalans matig, een echt oog kan grote verschillen tussen licht en donker onderscheiden, maar in OF2 is dat balans helemaal vernaggelt. Crysis doet het beter op dat gebied. Ook jammer is het ontbreken van die kleine dingetjes zoals SSAO. Maar niet dat het erg is, want het gameplay gedeelte maakt het helemaal goed. Crysis moet zich bewijzen via de graphics, verder heeft Crysis niet echt veel indrukwekkends.

+ Gameplay

+ Realisme

+ Kleine grafische dingetjes

+ Wapenarsenaal

+ Vijandelijke AI

- Andere grafische dingen

- Vriendelijke AI

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...