flippie13 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen Morgen En ik heb geen geld Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik heb hem alweer. Game Mania FTW Net geïnstalleerd en nu startende. Ik zal even kijken hoe het eruit ziet Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb hem alweer. Game Mania FTW Net geïnstalleerd en nu startende. Ik zal even kijken hoe het eruit ziet Haha gedownload zeker! Stout, is illegaal [/font] Komt morgen pas uit Edit: Smiley komt niet achter de spoiler Bewerkt: 7 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ja joh, gedownload op de PS3? Geloof je 't zelf? Kom eens met bewijzen in plaats van onzin. Dank u! Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb hem imiddels legaal binnen, en hij valt mij toch eigenlijk wat tegen. Je bent niet bezig met jezelf, je moet constant je team aanvoeren. Dat vind ik heel irritant. Verder ziet het er wel goed uit, alleen vind ik het sprinten niet echt realistisch. Het 'gevoel' dat je sprint heb ik niet. En dan heb ik wel bij CoD4 & 5. De graphics zien er zeer goed uit, alleen het vliegen, dat ziet er ook nog een beetje onrealistisch uit. Het is een beetje 'Saints Row stijl', ik weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven. Buiten dat het zeer vervelend en moeilijk is om je team te besturen, is het een leuk spel, en ik raad het wel iedereen die van FPS schooters en stealth sniping houd aan. Bewerkt: 8 oktober 2009 door FireFighter Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Het is juist erg realistisch dat je met een team werkt. Met vele schietspellen moet je iedereen in je eentje uitmoorden, hiermee ben je gewoon aanvoerder van je eigen team. Ik vind trouwens het spel wel erg moeilijk, ik ben nog niet voorbij de tweede missie Het gevoel dat je sprint heb ik overigens niet bij CoD5 maar hier wel bij Ik zat eerst even te klooien met het health gedoe. Want ik bloedde elke keer dood als ik ergens werd geraakt. Ik heb dus eindelijk de oplossing gevonden om dat te voorkomen Het is inderdaad zeer moeilijk om je team te besturen. Je moet echter wel snel handelen heb ik gezien. Soms via de flanken en als dat niet werkt door het midden. Erg lastig. Daarnaast vind ik de explosies van Air Support wel erg goed! Ziet er echt prachtig uit allemaal Reageren
---Elias--- Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik krijg mijn kans om een exemplaartje te halen pas morgen of in het weekend. Geen Operation Flashpoint voor mij nu . Reageren
lexus123 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik heb hem alweer. Game Mania FTW Net geïnstalleerd en nu startende. Ik zal even kijken hoe het eruit ziet Haha gedownload zeker! Stout, is illegaal [/font] Komt morgen pas uit Games liggen maar vaak genoeg vóór de officiele release in de schappen hoor, moet je beter opletten. Ik heb de game vandaag gehaald en het is super vet en ultrarealistisch! Alleen zit ik (nu al) een beetje vast Bij de 2de missie, Blinding The Dragon, moet je iets doen maar ik weet niet wat. Er staat op een gegeven moment links onder in beeld: Blablabla: 3 Minutes ...: 2 Minutes ...: 1 Minute Mission Aborted Wat moet ik hier ingodsnaam doen!? Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb hem alweer. Game Mania FTW Net geïnstalleerd en nu startende. Ik zal even kijken hoe het eruit ziet Haha gedownload zeker! Stout, is illegaal [/font] Komt morgen pas uit Games liggen maar vaak genoeg vóór de officiele release in de schappen hoor, moet je beter opletten. Ik heb de game vandaag gehaald en het is super vet en ultrarealistisch! Alleen zit ik (nu al) een beetje vast Bij de 2de missie, Blinding The Dragon, moet je iets doen maar ik weet niet wat. Er staat op een gegeven moment links onder in beeld: Blablabla: 3 Minutes ...: 2 Minutes ...: 1 Minute Mission Aborted Wat moet ik hier ingodsnaam doen!? Bij de tweede missie (waar ik ook ben, door dat gekut met mijn team besturen kom ik niet ver ) moet je naar die lanceerbasis, en dan gewoon zoveel mogelijk vernietigen met je C4. Als je alles vernietigt, heb je vast ook wel je doel vernietigt. Buiten dat, je hebt maar 4 minuten, dat vind ik echt veel te weinig voor missie 2. Je begint pas?! Bewerkt: 8 oktober 2009 door FireFighter Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Je moet eerst een vrachtwagen vernietigen. Daar staat een grote raket op. Als je er bij bent, hou rondje dan ingedrukt en selecteer nummer 6 volgens mij. Dat wapen begint dacht ik met dis-. Plaats het met R2 en ga op een veilige afstand staan. Druk dan nogmaals op R2. Dan zal alles ontploffen en dan heb je dat deel gehaald. Hierna moet je naar een ander doel gaan en dat nogmaals doen. Deze heb ik echter nog niet gehaald. Je hebt voor elk doel 4 minuten volgens mij. Hier is echter een truc voor. Als je een checkpoint hebt gehaald, en je gaat dood, dan krijg je weer 4 minuten om het doel kapot te maken. Als een checkpoint vlakbij het doel is, dan is het wel erg simpel. Stuur je teamgenoten via de flanken voor afleiding en ga zelf door het midden. Pas van wapen verwisselen als je bij het doel bent Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik vind het toch zwaar tegenvallen, en inmiddels ben ik gestopt. Ik vind het echt niet leuk dat het zó moelijk is om je team te besturen, echt zwaar vervelend. Ik hoop dat ze het gaan vergemakkelijken met een Downloadeble content ofzoiets. Want zo heb ik er totaal geen lol in. Hoe zit het met jullie? Reageren
lexus123 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Je moet eerst een vrachtwagen vernietigen. Daar staat een grote raket op. Als je er bij bent, hou rondje dan ingedrukt en selecteer nummer 6 volgens mij. Dat wapen begint dacht ik met dis-. Plaats het met R2 en ga op een veilige afstand staan. Druk dan nogmaals op R2. Dan zal alles ontploffen en dan heb je dat deel gehaald. Hierna moet je naar een ander doel gaan en dat nogmaals doen. Deze heb ik echter nog niet gehaald. Dat moest ik hebben, dank je! Ik vind het toch zwaar tegenvallen, en inmiddels ben ik gestopt. Ik vind het echt niet leuk dat het zó moelijk is om je team te besturen, echt zwaar vervelend. Ik hoop dat ze het gaan vergemakkelijken met een Downloadeble content ofzoiets. Want zo heb ik er totaal geen lol in. Hoe zit het met jullie? Ik zet 'em gewoon standaard op ''Follow Me''. En voor de rest doe ik er nog niet zoveel mee. Je kan ook nog missies met je vrienden online in Co-op spelen, hè Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Hoor ik er nou positieve of negatieve dingen over? Het is een denk game, maar is die echt zo moeilijk? :O Reageren
.Stan Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Ik heb hem gisteren gekocht, en hij valt echt zwaar tegen, ik ga hem vandaag terugbrengen, alleen heb ik een vraag, de game kost 60 euro en ik heb met mijn VIG card 52.50 hoeven betalen, maar hoeveel geld krijg ik terug (in waardebonnen)? Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 (bewerkt) Ik denk dat ze gewoon op je bon gaan kijken, als je zestig terugkrijgt heb je geluk. Maar ik weet nu ook niet of ik dit moet halen veel negatieve maar ook positieve reacties, wel weet ik van mezelf dat ik niet zo gek ben op je team aansturen, dat wist ik nog van brothers in arms, dan moest je ook een hele squad besturen en zo gaaf vond ik dat niet. Eerder irritant. Bewerkt: 9 oktober 2009 door PowerPats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.