Jump to content

Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk dat ze gewoon op je bon gaan kijken, als je zestig terugkrijgt heb je geluk. ^_^

Maar ik weet nu ook niet of ik dit moet halen veel negatieve maar ook positieve reacties, wel weet ik van mezelf dat ik niet zo gek ben op je team aansturen, dat wist ik nog van brothers in arms, dan moest je ook een hele squad besturen en zo gaaf vond ik dat niet. Eerder irritant.

Ik wou/wil dit spel ook gaan halen. Maar ik haat teams aansturen (Just like PowerPats). Soms is het heel makkelijk maar soms moet je 10 menu's doorgaan voordat dat je de goede command hebt geroepen! Is dit heel makkelijk om te doen of duurt het wel even?

• Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ---Elias---

23

• .Stan

23

• lexus123

15

• Visser23

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind het een goed spel alleen welke gek heeft verzonnen dat je de missies binnen de tijd moet halen? Hebben ze een heel groot eiland nagemaakt waar je perse de route moet volgen omdat je anders dus te laat bent en weer opnieuw moet beginnen. Nou ja ik ben pas bij de 2de missie dus ik weet niet zeker of je altijd een bepaalde tijd hebt.

De belangrijkste dingen zijn makkelijk in het menu te vinden (op console) maar voor die andere dingen ben je wel soms 5 min. bezig maar dat vind ik geen minpunt voor deze game. Alleen die tijd vind ik verschrikkelijk, vooral omdat het spel om de 10 min. is een keer opslaat.

Maar echt heel moeilijk is de game niet, je kunt de missie zelfs op de map spelen! Al met al is deze game geen slechte koop geweest.

Geplaatst:
Ik wou/wil dit spel ook gaan halen. Maar ik haat teams aansturen (Just like PowerPats). Soms is het heel makkelijk maar soms moet je 10 menu's doorgaan voordat dat je de goede command hebt geroepen! Is dit heel makkelijk om te doen of duurt het wel even?

De besturing van je team werkt op de PC-versie in ieder geval behoorlijk soepel. Je hebt één knop waarmee je vier hoofdcommando's oproept en binnen deze commando's is het mogelijk om te specificeren. Tuurlijk, de eerste paar keren gaan altijd wat stuntelig, maar na verloop van tijd weet je ze blindelings te vinden.

Wat betreft het spel zelf ben ik gematigd tevreden. Door mijn torenhoge verwachtingen kon het eigenlijk alleen maar tegenvallen en dat deed het dan ook een beetje... :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Hoor ik er nou positieve of negatieve dingen over? :puh:

Het is een denk game, maar is die echt zo moeilijk? :O

Operation Flashpoint is inderdaad en denkgame. Maar hij is niet zo moeilijk, het team besturen, dát is moeilijk en irritant te gelijk.

Je hoort er zowel positief als negatief commentaar over. ^_^

Hierboven, ik heb ook altijd hele hoge verwachtingen. Daarom vallen bijna alle games tegen, heel irritant. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Ik vind dit spel dus echt een flop.

Slechte graphics, slecht verhaal...

Kortom, ik gooi hem weer van me pc af. ik kan die ruimte veel beter gebruiken...

Geplaatst:

Kortom, ik gooi hem weer van me pc af. ik kan die ruimte veel beter gebruiken...

Slechte graphics? Koop een videokaart zou ik zeggen... ;)

Geplaatst:

Slechte graphics? Koop een videokaart zou ik zeggen... ;)

Met alles op het hoogste is het barre slecht ja!

En een videokaart heb ik wel xD

Anders zou ik dit niet eens kunnen typen...

Want dan zag ik niets...

En ik heb een Nvidia GF 9800GTX+

COD4 en 5 zien er veel beter uit

Geplaatst:

De graphics op de Playstation 3 zien er super uit, dus ik snap niet waarom het dan op de PC anders zou zijn. Daarnaast ben ik nog steeds niet verder gekomen.

Geplaatst:
De graphics op de Playstation 3 zien er super uit, dus ik snap niet waarom het dan op de PC anders zou zijn. Daarnaast ben ik nog steeds niet verder gekomen.

Ik heb nog een filmpjes bekeken op internet en daar ziet het er hetzelfde(slecht) uit.

Geplaatst:

Ik ben ook nog steeds niet verder gekomen. Stiekem hoop ik op een savegame.. :clown:

Geplaatst:

Ondanks wat men hier zegt denk ik dat ik het toch ga halen hoor. Ik heb net gezien dat het maar 40 euro kost voor de PC, en ik wacht nog even tot in december. Tegen dan is de prijs alweer tien euro gedaald, en kan ik het voor "sinterklaas" of kerstmis vragen. ^_^ Ik ben nou eenmaal iemand die slechts uitzonderlijk spellen koopt, omdat ik m'n geld liever aan andere dingen spendeer.

Maar goed, dat wordt dus in december Operation Flashpoint 2, Modern Warfare 2 en misschien Shift. :puh:

Geplaatst:

Ik heb nog een filmpjes bekeken op internet en daar ziet het er hetzelfde(slecht) uit.

wat voor belachelijke eisen stel jij aan games totdat je vind dat ze mooie graphics hebben. Ik weet niet naar welke vids jij kijkt, maar diegene die ik bekijk (en dan moet je het wel in HD kijken) zien er gewoon prachtig uit. Ik snap het probleem niet.

Geplaatst:

wat voor belachelijke eisen stel jij aan games totdat je vind dat ze mooie graphics hebben. Ik weet niet naar welke vids jij kijkt, maar diegene die ik bekijk (en dan moet je het wel in HD kijken) zien er gewoon prachtig uit. Ik snap het probleem niet.

Stuk of 10 HD filmpjes.

Maar ik ben hoger gewend.

Als je van hoge kwaliteit naar slechtere gaat is voor mij toch weer iets...

Maar schietspellen met HELE slechte kwaliteit zoals counter strike ofzow zijn soms toch wel weer leuk xD

Geplaatst:

@ Hierboven:

Ik weet in ieder geval dat ik nooit Desert Storm ga joinen.

Ontopic:

Ik was bezig met Missie 7 (zeer moeilijk) en ik was aardig ver. Bij het laatste Objective (Secure The Fuel Depot). Ik had er geen zin meer in dus ik ging met wat vrienden online. Even later ga ik terug naar SP, word ik gerespawnt bij het eerste Checkpoint! Zwaar klote, ik kan nu dus opnieuw beginnen :(

Dus, als je aan een Missie bezig bent, maak die dan ook af! Ookal saved ie ondertussen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...