Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik gewoon het destand je toe voeg vaar het hoort bij de andere autos komt dan de ene keer die en de andere keer die?

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp heb je een .txd en een .dff bestand van een nieuw voertuig toegevoegd aan het gta3.img archief en hoop je nu dat hieruit automatisch een auto gevormd wordt die je in San Andreas rond ziet rijden? In dat geval zit je er aardig naast; zo makkelijk gaat dat niet.

Als ik het niet goed begrijp zou ik het op prijs stellen als je het wat gedetailleerder uit zou kunnen leggen.

Het makkelijkst is om een bestaand voertuig te vervangen.

Ik weet eigenlijk niet eens of het uberhaupt wel mogelijk is om compleet nieuwe (extra) voertuigen rond te laten rijden. Natuurlijk moet je dan voor dat voertuig in een hoop configuratiebestandjes wat regels toevoegen (handling.cfg, carcols.dat, carmods.dat, cargrp.dat, vehicles.ide, etc.) en natuurlijk er voor zorgen dat het voertuig uberhaupt ergens spawnt. Ik raad het je in elk geval af om het uit te gaan vissen, of je moet echt een hele goede reden er voor hebben. Als ik jou was zou ik gewoon een bestaand voertuig dat je toch niet zo mooi/handig vindt, vervangen door een mod.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...