qbdown Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Onder GTAIII weet niemand het, dus miss hoort het daar wel helemaal niet: Ik heb dit geluidje bij een video gevonden, maar weet echt niet waarvan het is, volgensmij is het echt van GTA. Het is maar een kort stukje wat ik ff post, maar de rest is bijna hetzelfde. Ik hoop dat iemand het weet! Geluid: Klik! Thnx EDIT: http://www.gammo.nl/player.php?sid=528 Als je wacht een paar minuten kom je bij het stukje van GTA 3, Daar is in het begin dat stukje en daardoor heen rinkelt die telefoon XD Ongeveer het midden van het balkje is het < Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Ik vind het een beetje klinken als de Hunter maar ook een beetje als een machine gun met een demper erop edit: Wat laten ze in de video zien dan? Bewerkt: 21 april 2009 door Mr. Sugo Reageren
qbdown Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik vind het een beetje klinken als de HunterHet gaat wel om muziek hé, geen auto ofzo EDIT: http://www.gammo.nl/player.php?sid=528 Als je wacht een paar minuten kom je bij het stukje van GTA 3, Daar is in het begin dat stukje en daardoor heen rinkelt die telefoon XD Ongeveer het midden van het balkje is het < Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 ... volgensmij is het echt van GTA.Volgensmij is het echt niet van GTA. Maar ook een koe kan zich vergissen. Reageren
qbdown Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 als iemand het weet zou ik het erg waarderen Reageren
erazer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Dat is een DJ die aan het scratchen is, helemaal niks GTA SA allesinds Reageren
Think Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Het is gewoon een stukje van een liedje volgens mij Reageren
JeGe Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Het liedje is uit Vice City volgensmij.. dat liedje ken ik nog wel, weet alleen niet meer hoe hij heet. Hieronder komt het ook in voor xD Bewerkt: 22 april 2009 door JeGe Reageren
qbdown Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 die ja, als je het origineel kunt vinden zou ik ook erg blij zijn Reageren
stano666 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 herbi hancock , rock it , weet,t nie zeker heb niet veel verstand van ©rap. Maar ,t fragment komt vast uit Vice City. suuk6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.