DaddyPimp Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Sorry mensen! maar 'k heb géén verantwoordelijkheid voor de Mod Ik heb 'm op een Duitse Gta site gevonden stuur me ff een PB als je de link wilt weten
DaddyPimp Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 1ste: Dit hoort bij GTA modding general.2 de:Niet erg zo belangerijk dat tanken,Maar toch... Ik zeg niet dat het stom hoor 'T is ook een Mod gewoon voor de lol Hallo,De Regels Gebruik de voor u post te updated!!!!Anders is het dubbel post. En moderators of zo kom is helpen... <_< Waarom helpen? Doe 'k iets fout ofzo?
Little Mister Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Ja omdat je heel de tijd dubbelpost enzo..
DaddyPimp Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ja omdat je heel de tijd dubbelpost enzo.. 'k Heb al een PB van een moderator gekregen over dat dubbelposten... maar 'k wist eerst niet wat het inhield
BASSIEJ Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 eey die link is weg maar die ene gast reageerd nie op mun e-mail duzzzz iemand een link??
DaddyPimp Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 eey die link is weg maar die ene gast reageerd nie op mun e-mailduzzzz iemand een link?? Je hebt nog niet eens een E-Mail gestuurd <_<
BASSIEJ Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 eey die link is weg maar die ene gast reageerd nie op mun e-mailduzzzz iemand een link?? Je hebt nog niet eens een E-Mail gestuurd <_< wel hor maar geef die link dan pleasse
Stino Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Tis een vette mod, alleen lijkt mij het wel irri als je heel de tijd moet tanken bijvoorbeeld als je een eind moet rijden met een missie of als je gevolgd wordt door de politie. Maar wel een vette mod
Achille Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 volgens mij heb ik zoiets dergelijks wel eens gedownload is egt aanteraden
Pitbull Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 als ik vice city op de pc had zou ik hem downloaden, maar ik heb hem niet op de pc...
DaddyPimp Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Mensen! Even voor de duidelijkheid, deze mod is niet van mij! Ik had deze mod gepost toen ik nog een N00bke was, en dacht dat dit Topic was voor Mods te showen die niet van jou zijn, van andere sites etc. Maar ik kom er nu achter dat dit Topic gebumbt is, volgens mij... Maar dit Topic is al heel oud, en als je de mod wil, hoef je geen PB te sturen want ik ben de link allang kwijt ------------- DaddyPimp
Bradley H. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Maar ik kom er nu achter dat dit Topic gebumbt is, volgens mij...Maar dit Topic is al heel oud, en als je de mod wil, hoef je geen PB te sturen want ik ben de link allang kwijt Slotje dan maar he daddypimp
Recommended Posts