Radio Es. Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Eindelijk is er dan duidelijkheid, de uitbreiding van GTA IV blijft niet langer een exclusive voor de Xbox 360. Er gingen al kort na de release geruchten dat The Lost and Damned alsnog naar de PlayStation 3 zou komen en die geruchten worden nu bevestigd. Het blijde nieuws is vandag pas bekend gemaakt en het zal nog ongeveer een maand duren voodat er meer informatie beschikbaar wordt gesteld. Het zal sowieso nog tot eind 2009 duren voordat de uitbreiding in de winkel ligt. Ook zal je The Lost and Damned via de PlayStation Store kunnen aanschaffen. bron: ps3 hype ps3 clan Bewerkt: 21 april 2009 door Radio Es. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 grappenamkers. Wie heeft het ten eerste bekent gemaakt? ten tweede is de bron neit betrouwbaar, als het nou een neutrale gamesite was... Dit is slechts het zoveelste neiwusbericht waarin dit beweert word. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 @ wesley die 2e bron is betrouwbaarder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Twee fanboysites zie ik. Zeg, als je nou dat nieuws eens op een site opzoekt zonder 'PS3, FUCKXBOX of Playstation' in de naam, geloof ik je. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Ik zal het pas geloven als het in de volgende mail van Rockstar Propaganda staat. Maar het zou inderdaad wel heel leuk zijn. PS3 spelers hebben niks extra; de X360 heeft al TLAD en de PC heeft de Video Editor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Ik zal het pas geloven als het in de volgende mail van Rockstar Propaganda staat. Maar het zou inderdaad wel heel leuk zijn. PS3 spelers hebben niks extra; de X360 heeft al TLAD en de PC heeft de Video Editor. jaa ik zou het ook wel leuk vinden, en zeker ook als hij in de winkel komt en niet alleen in de ps3 store Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Ik zal het pas geloven als het in de volgende mail van Rockstar Propaganda staat. Maar het zou inderdaad wel heel leuk zijn. PS3 spelers hebben niks extra; de X360 heeft al TLAD en de PC heeft de Video Editor. playstation had 2 complete delen voor ehn alleen en ook gta 3 en andere warne altijd veel eerder op de playstation, dus wat dat betreft moetne jullie stoppen met huilen, ik heb geenxbox of ps, maar je hoort mij tog ook neit huilen mdat de dlc neit voor de pc komt? ja wij hebben de video editor, dat is geweldig zeg, diezelfde dingen kun je ook doen met ene bewrkprogramma wat je spel neit vertraagt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Microsoft heeft een behoorlijk bedrag op de rekening van Rockstar Games gestort voor om de DLC Exclusief te krijgen op de X360. Lijkt me niet dat die zomaar toelaten dat Sony met de eer er van door gaat. Buiten het feit om dat het fanboy site's zijn, is het dus zeer onwaarschijnlijk. Neem aan dat als dit waar is MS en niet vrolijker op word. Ik denk eerder dat de DLC naar de PC komt. GfwL is immers ook van Microsoft. Bewerkt: 21 april 2009 door Sprunk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Dit moet je niet geloven. Het zou wel kunnen maar dan moet R* er mee komen idd. Het zal zowiezo nog tot eind 2009 duren voordat de uitbreiding in de winkel ligt Sowieso schrijf je toch zo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Dit moet je niet geloven. Het zou wel kunnen maar dan moet R* er mee komen idd.Het zal zowiezo nog tot eind 2009 duren voordat de uitbreiding in de winkel ligt Sowieso schrijf je toch zo? Ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 aangepast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Dus dan is het toch nep ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Lijkt mij weer een of andere stunt van die sites. De ene zet het neer en alle andere websites kopiëren het. Op de website van TLAD staat ook geen informatie, lijkt me sterk dat dit waar is, ookal zou ik er geen problemen mee hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Spijtig dat het nog niet helelaaml zeker is of dit echt is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Als dit nieuwsbericht enige vorm van waarheid bevat, stond het al lang op de voorpagina van dit forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts