Wrieh Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Sinclear ZX81 met 1 KB Ram geheugen! Reageren
Deluxo Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Mijn eerste pc kwam best laat. Toen ik ongeveer rond de 10 was. Toen kreeg ik een 2dehansje Pentium 3. Echte fucking sloom[/font] was dat. Maar nu heb ik ook niet zo super-de-luxe. Een AMD Turion 64 X2 TL-64 Geforce 8400M GS 3 GB ram Reageren
Forever GTA Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Moet ik toch even nadenken alweer een tijdje terug.Of we hadden er al een zolang als ik me kan herinneren, maar geloof dat we er een kregen rond de tijd dat ik ergens tussen de 5 á 8 jaar was. Ik weet niet wat er allemaal in zat maar het was een simpel ding, en denk wel een windows 95, maar wat ik echt niet weet ik of er al internet op zat, maar ik geloof het niet dat was jaren later. We deden er wel heel wat jaren mee maar daarna wisselde we wel van computers, en zeker jaren erna echt veel problemen gekregen met computers er was altijd wel wat. De spelletjes die ik me kan herinneren die ik er op deed waren dacht ik: - Hocus Pocus -Pajama Sam -Freddi Fish -jazz jackrabbit -De leeuwenkoning -Een van de eerste gta's londen of gta 2 ofzoiets, heb ze toch allemaal. Verder weet ik niet echt meer. Geloof mijn volgorde is maar geen idee voor hoe lang: windows 95 windows 98 Windows xp Windows vista m'n lappie. Heb nu denk ik zeker 1 jaar m'n laptop wel wat probleempjes gehad, maar verder werkt ie uitstekend en snel. Ervoor thuis nog beneden op de pc die met de jaren ontzettend sloooooommmm werd, en oh zo irritant veel problemen. Dus ben blij met met lappie. Oh geloof dat ik deze spelletjes ook nog had: Rayman - zoo lang voor gespaard gelijk al me geld op. Sims En wanneer ik bijv erop mocht, zal iedereen wel is hebben gehad. Ja idd na een bepaalde tijd mocht je pas op internet, anders werd het te duur. Ik moest het altijd ook eerst vragen maar naarmate ik ouder werd steeds minder. vooral bij me pa ging t zo van: Mag ik op internet Kan ik erop/kan ik op i-net Mag ik/kan ik i-net Vinger naar boven wijzen. Later ging ik er gewoon op, vaak was t ook stiekem. Maar dat was ook al tegen de tijd dat ik er gewoon op kon, en niet zo duur meer werd of inbelverbinding. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 (bewerkt) och ja internet in die tijd was echt een hel. wij hadden dan internet met inbelverbinding van Compuserve. als je het eerst opstarte hoorde je eerst al die prie en pie geluidjes. en dan kon je pas het internet op. maar dat was zo sloom was echt niet normaal. de eerste 5 min gewoon een wit venster met in de hoek een laadbalkje die echt uber sloom ging. volgens mij deden we dat met dit: Het bedrijf werd in Nederland met name bekend door de gratis cd-roms die het bedrijf van ongeveer 1998 tot 2001 op grote schaal verspreidde via tijdschriften en andere vormen van multimedia en waarmee tijdelijk gratis toegang tot internet kon worden verkregen. Veel mensen gebruikten ze echter als onderzetter of behangden er hun muur mee. Ook werden via internet meerdere acties opgezet waarbij mensen aangezet werden tot het massaal terugsturen van de cd-roms naar CompuServe. Bewerkt: 15 mei 2009 door PowerPats Reageren
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Een philips ding van mijn vader met een 80486 DX erin en goede oude MS-DOS. Deed er altijd simcity, airborne, prince of persia, testdrive II, xenon 2 en een bowlingspel op. Reageren
Snowdog Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Mijn ''eigen'' pc op me kamer was volgens mij een pentium 1 166mhz. Te lang geleden om de rest te onthouden. De eerste pc waar ik op kon was 1 of ander oud ding, een intel 386 dacht ik. We hadden niet eens widnows 3.1 ofzo, moest DOS gebruiken . Reageren
Amigo48 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 De mijne is uber snel Pentium 4 HT 3.00Ghz ATi Radeon 9600 Pro Mobo weet ik nie meer helaas 1024mb geheugen Reageren
FerryN Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 De mijne is uber snelPentium 4 HT 3.00Ghz ATi Radeon 9600 Pro Mobo weet ik nie meer helaas 1024mb geheugen Ja, uber snel ja. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Mijn eerste computer was een oude tulip computer... Er zat niet eens windows op, en volgens mij kwam ie uit de jaren 80, begin jaren 90 als ik me het goed herinner. Ik deed er niet veel mee, ik speelde alleen wat spelletjes zoals pacman en de aller eerste Prince of Persia. Bewerkt: 18 juli 2009 door frankyyguy Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 mijne kreeg ik op me 7de: pentium 3 500MHZ 64MB Ram 10GB harde schijf 8MB inboard videokaart ik dee er niet zo veel mee maar soms deed ik simcity 3000 of rollercoaster tycoon 1 Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 De eerste PC in huis kregen we in 2002 toen ik in groep 8 zat (veel te laat ja, blame my dad). Het was een Windows Xp computer met de volgende specs: - 1,8 GHz AMD Athlon nog iets - nVidia GeForce 2 - Ik dacht 512 MB RAM - 40 GB HDD Overigens maakte de voeding van dat ding echt een pokkenherrie, en was het ontvangertje voor het draadloze netwerk al helemaal een ramp. Maar toch heeft hij het met 2 nieuwe harde schijven tot zomer 2007 volgehouden, toen hij echt niet meer aan wilde Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 een DOS geval als ik het me goed herinner. Daarna hadden we de luxe van windows 3.2 Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Een zwart/wit laptop met volgens mij Windows 3.1 Aan Windows had je toen niks Hadden er een hele doos met spellen op diskettes bij die je kon installeren Moest je steeds windows afsluiten om de dos spellen te spelen, anders kon het niet Reageren
vice Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik weet nog dat we een heel oude computer hadden, en die heeft nog lang gewerkt ook, ik denk dat hij van 1988 of zo was, op Windows zelf was eigenlijk niet zoveel te doen (of het boeide me toen niet veel), maar ik was altijd wel helemaal weg van dat Prince of Persia spel. Dat speelde ik erg vaak. Volgens mij was het dit spel: http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/...e-of-persia.php Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Mijn eerste computer was in 1999, met Windows ME. Een top computer in die tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.