Jump to content

spellen dowloaden

Recommended Posts

Geplaatst:

yo,

ik weet niet of het veel met een pc heeft te maken maar toch een stuk,

ik heb net een nintendo dsi gekocht maar ik vroer me af er een site is waar je spellen voor de nintendo ds

legaal of illegaal[/font] (liefst legaal) kan downloaden en op sd-kaart zetten en op je dsi spelen?

dank u :cya:

Geplaatst:

Illegale software bespreken we hier niet, dus dat terzijde. Met je DSi kan je zogenoemde DSiWare downloaden, kleine spelletjes en programma'tjes die je op je DSi dan wel je SD-kaart kan zetten. Je kan deze software downloaden door met je DSi verbinding te maken met internet en vervolgens naar de DSi Shop te gaan (hoe weet ik ook niet, aangezien ik geen DSi heb). Daar kan je software downloaden: sommige gratis, andere voor punten. Deze punten kan je in de winkel kopen, denk ik, maar als je voor 1 oktober 2009 de DSi Shop opent, krijg je gratis 1000 punten. Hopelijk heb je wat aan deze informatie! :)

Bron en verplaatst naar Consoles & Game Events.

Geplaatst:
yo,

ik weet niet of het veel met een pc heeft te maken maar toch een stuk,

ik heb net een nintendo dsi gekocht maar ik vroer me af er een site is waar je spellen voor de nintendo ds

legaal of illegaal[/font] (liefst legaal) kan downloaden en op sd-kaart zetten en op je dsi spelen?

dank u :cya:

nee gaat (nog) niet!

maar daar mag je hier nog niet eens over praten! foei :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als het hackers lukt om via de SD kaarten spellen downloadbaar the maken dan heeft Nintendo zelfmoord gepleegd. Dan geven ze feitenlijk een flashcard gratis bij elke DSi.

Geplaatst:
Als het hackers lukt om via de SD kaarten spellen downloadbaar the maken dan heeft Nintendo zelfmoord gepleegd. Dan geven ze feitenlijk een flashcard gratis bij elke DSi.

Ach, op de PSP kan precies hetzelfde. En Sony is toch ook nog in leven? Dat soort dingen zijn haast onvermijdelijk tegenwoordig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...