MegaTech Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 ik heb een vraagje... als San Andreas op pc is, in welke stad begin je dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Los Santos.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) je begint in losantos en daarna ga je naar de bossen en dan naar de stad sanfierro en dan naar het woestijn en daarna naar de stad lasventuras en daarna terug naar losantos maar je moet naartuurlijk wel er voor missies doen. Bewerkt: 15 mei 2005 door jack456 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 dat snap ik ja... ( ik doe bijna geen missies, ik wil liever de stad verkennen en mensen stalken ) ik kan NIET wachten :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 maar je moet wel missies doen want je kan niet naar sanfierro de woestijn en lasventuras en de helft van de bossen toe als je geen missies doet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 maar je moet wel missies doen want je kan niet naar sanfierro de woestijn en lasventuras en de helft van de bossen toe als je geen missies doet. Ehm.. San Fierro is geen woestijn. Las Venturas is de woestijn en San Fierro de bossen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) maar je moet wel missies doen want je kan niet naar sanfierro de woestijn en lasventuras en de helft van de bossen toe als je geen missies doet. Ehm.. San Fierro is geen woestijn. Las Venturas is de woestijn en San Fierro de bossen. nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je niet naar de helft van de bossen en sanfierro en de woestijn en lasventuras niet in kan als je geen missies doet. Bewerkt: 15 mei 2005 door jack456 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 nee oke... dat klopt, ik moet natuurlijk wel naar de andere steden en dorpjes gaan maar ik wil eerst de stad verkennen B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 als jij int begin zonder missies naar andere steden wil proberen lukt jou zeker nooit ik zweer het hoor, want jij krijgt dan extra last met politie :lol: op andere eilanden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 het kan wel met een cheat dat de politie nooit meer achter je aan gaat dus je kan ook in andere steden als je die cheat gebrukt kan je ook in andere steden gaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 k jat gewoon de Shamal bij de airport en dan ff stad verkennen dat niks meer blue is en dan ff cheat Never Police en dan ff naar San fierro en naar Las Venturas en dan de cheat undeactivate <_< :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) k jat gewoon de Shamal bij de airport en dan ff stad verkennen dat niks meer blue is en dan ff cheat Never Police en dan ff naar San fierro en naar Las Venturas en dan de cheat undeactivate <_< :lol: ow zo :huh: :blink: Maar voordat al die cheats bekend zijn kon je met missies allang in Las Venturas zijn owja, en wat is de cheat: undeactivate :blink: Bewerkt: 15 mei 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Vraag is al-lang beantwoord, wordt nu alleen maar geboost .. Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts