Jump to content

Waar Begin je

MegaTech

Recommended Posts

je begint in losantos en daarna ga je naar de bossen en dan naar de stad sanfierro en dan naar het woestijn en daarna naar de stad lasventuras en daarna terug naar losantos maar je moet naartuurlijk wel er voor missies doen.

Bewerkt: door jack456
Delen op andere websites

maar je moet wel missies doen want je kan niet naar sanfierro de woestijn en lasventuras en de helft van de bossen toe als je geen missies doet.

Ehm.. San Fierro is geen woestijn. Las Venturas is de woestijn en San Fierro de bossen.

Delen op andere websites

maar je moet wel missies doen want je kan niet naar sanfierro de woestijn en lasventuras en de helft van de bossen toe als je geen missies doet.

Ehm.. San Fierro is geen woestijn. Las Venturas is de woestijn en San Fierro de bossen.

nee dat bedoelde ik niet ik bedoelde dat je niet naar de helft van de bossen en sanfierro en de woestijn en lasventuras niet in kan als je geen missies doet.

Bewerkt: door jack456
Delen op andere websites

als jij int begin zonder missies naar andere steden wil proberen lukt jou zeker nooit

ik zweer het hoor, want jij krijgt dan extra last met politie :lol: op andere eilanden

Delen op andere websites

het kan wel met een cheat dat de politie nooit meer achter je aan gaat dus je kan ook in andere steden als je die cheat gebrukt kan je ook in andere steden gaan.

Delen op andere websites

k jat gewoon de Shamal bij de airport en dan ff stad verkennen dat niks meer blue is :puh::puh: en dan ff cheat Never Police en dan ff naar San fierro en naar Las Venturas :puh: en dan de cheat undeactivate <_< :lol:

Delen op andere websites

k jat gewoon de Shamal bij de airport en dan ff stad verkennen dat niks meer blue is  :puh:  :puh:  en dan ff cheat Never Police en dan ff naar San fierro en naar Las Venturas :puh: en dan de cheat undeactivate  <_<  :lol:

ow zo :huh: :blink: Maar voordat al die cheats bekend zijn kon je met missies allang in Las Venturas zijn ;)

owja, en wat is de cheat: undeactivate :blink:

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...