Danoontje_nl Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Hallo ik heb een probleem met mijn cpu kooler met socket AM2+.Als ik een klipje vastmaak van de cpu kooler op de beugel op het moederbord,zit de eerste vast maar de anderen staat dan omhoog.Wat doe ik fout? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Als ik het goed heb moest je die ander ook omlaag duwen en vastklikken en dan zit hij. Maar ik zou nog even wachten tot andere mensen het bevestigen anders sloop ik misschien je CPU cooler. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Mijn CPU cooler werkt ook al zo lekker niet mee. AM2+ is gewoon een rot socket Je moet ff goed kijken, en dan eerst de ene, en dan de andere kant vast klikken. Je hebt hier wel wat kracht bij nodig, maar kijk uit dat je niets sloopt. Het is ook zo lastig uit te leggen dit. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het is me gelukkig gelukt!Moest namelijk met kracht dat klipje naar beneden drukken.Toch bedankt iedereen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 dan ken je socket 775 nog niet met die klote drukklipjes van intel Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) dan ken je socket 775 nog niet met die klote drukklipjes van intel Nee, sorry. Ik kan het ook niet ontkennen dat ik een beetje AMD fanboy ben Maar laten we het erop houden dat elk socket gewoon zuigt qua CPU cooler erop zetten. Bewerkt: 22 april 2009 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.