Dastard Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Type:Netlog banner/ header Stijl:Fallout 3 Grootte:pff, dat weet ik echt niet.. Afbeelding:klik Tekst:ArneplusArne in de rechterbeneden hoek Rand:geen Kleuren:zelfde Render (optioneel): Extra (optioneel):Dus, je moet eigenlijk gewoon, deze afbeelding in een banner toveren, ik hoop dat dit lukt Reageren
Kloep Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Dus gewoon de gegeven afbeelding met die tekst rechtsonderin? Dat doe ik vanmiddag wel. En ik zal toch echt een grootte moeten weten. Dat is namelijk waar ik altijd mee begin. Of moet hij gewoon de originele maten houden? Reageren
Dastard Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Dus gewoon de gegeven afbeelding met die tekst rechtsonderin? Dat doe ik vanmiddag wel. En ik zal toch echt een grootte moeten weten. Dat is namelijk waar ik altijd mee begin. Of moet hij gewoon de originele maten houden? Ga gewoo naar een Netlog profiel, en kijk bovenin, daar zie je een header.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.