Forumrunner Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ik vind hem goed gelukt . Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Hij is zeker goed gelukt. Met de zelfde tuturial die ik heb gebruikt zo te zien Denk wel om de scanlines! Die gaan over de speler heen. Althans, voor een deel. Ik vind de belichten mooi gedaan. Wat mij opvalt is dat de render erachter, te fel is. Pak je gum, en verander de opacity naar 40%. Dat kan je ergens boven instellen als je de gum hebt geselecteerd. Ga er dan een beetje overheen, zodat de achterste render iets minder opvalt. Kleuren heb je ook goed gebruikt. Wat wel jammer is, is de vage vlek op zijn schouder. Ik denk iets té veel ingebleden. Tekst is goed, alleen denk ik er wel om dat je beter de tekst op een leeg stuk kan doen en niet (deels) over de render. Goede sig hoor! Ga zo door! 8 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Wat het eerste opvalt aan de signature zijn de felrode kleuren die je hebt gebruikt. Deze leiden de aandacht naar de render, hetgeen waar het uiteindelijk toch allemaal om draait. Aan de rechterkant is Berbatov heel mooi ingeblend met Clipping Masks en de Smudge Tool, maar aan de linkerkant mis ik dat effect toch een beetje. Het is naar mijn mening zeker niet overdreven, zoals Visser eerder aangaf. De belichting is ook dik in orde, al is het ietwat jammer dat Berbatov's gezicht verkleurd is door de effecten. De tweede render heeft een heel ander contrast, en is in mijn ogen net wat te opvallend. Probeer de rechterkant van z'n hoofd eens te vervagen, dat geeft wellicht een leuk effect. Over de tekst ben ik wat minder te spreken. Deze ziet er op zich goed uit, maar de plaatsing en de blending spreken behoeven in mijn ogen wat meer aandacht. Persoonlijk zou ik de tekst 'Manchester United' iets verkleinen, en deze vervolgens onder de tekst 'Forumrunner' plaatsen. Daarnaast is 'Manchester United' waarschijnlijk als bovenste layer ingesteld, waardoor het lijkt alsof deze 'voor' de signature zweeft. Het was leuk geweest als je hier ook scanlines overheen zou laten lopen, zoals bij 'Forumrunner' ook het geval is. Al bij al is het zeker een fraaie signature, ga zo door! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Die is goed gelukt zeg! Ik vindt deze toch wel één van je betere creaties Ik vind de kleurencombinatie echt perfect op elkaar afgestemd, het valt gewoon allemaal mooi bij elkaar. Het is niet te druk en zeker niet te licht of te donker. De effecten om de render heen zijn zeer goed gelukt, ook de scanlines staan zeker niet mis. Ik zie dat er ook wat scanlines over de render heen zijn, eigenlijk staat dit best goed zo betrek je de render toch wat bij de achtergrond. Op de tekst heb ik ook weinig op aan te merken, ik vind zowel je naam als manchester zeker niet misstaan. Enigste minpuntje wat ik aan je signature kan vinden, is dat het gezicht wat mee is gekleurd en wat rode puntjes heeft. Ik vind dat mooier staan als je die eromheen had gelaten en het gezicht meer oorspronkelijk had gehouden. 8,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.