Jump to content

Memory Card stuk??

Recommended Posts

Geplaatst:

Me memory card doet het nu gedeeltelijk wel, alleen de grootste file van gta sa doet t niet. als ik gta opstart zegt ie : now restarting game. en dan begint ie weer helemaal bij liberty city overnieuw. krijg j zon filmpje op het vliegveld. maar hoe kan t dat van de een op de andere dag ineens die save game het nie meer doet? ik kan m ook nie meer vinden op de memory card. maar als ik gta speel en dan start -> game -> en die save game kan ik m wel zien staan. Hoe gaar is dit? en wat kan ik er aan doen :S

Geplaatst:
de grootste file van gta sa doet t niet.
begint ie weer helemaal bij liberty city overnieuw.

Daar klopt iets niet.. :rolleyes:

Geplaatst:
de grootste file van gta sa doet t niet.
begint ie weer helemaal bij liberty city overnieuw.

Daar klopt iets niet.. :rolleyes:

ja sorry :puh: ik heb zeg maar 2 save games, 1 die is uitgespeeld (de grootste) en 1 waar ik zeg maar nog niets gedaan heb. En in dat filmpje staat onderin Liberty City Airport 1992 of zo. Maar weet iemand een oplossing? Anders kan ik weer helemaal opnieuw beginnen <_<

Geplaatst:

ik heb het zelfde probleem maar dan alleen met GTA VC.. m'n kameraad en ik hadden 'm 100% gehaald en toen hebben we hem gesavet op de mijne en toen zei die dat ook..

Geplaatst:

Bij mij laadde die mn spel ook niet.

Ik ben nu helemaal over nieuw begonnen :angry: zal wel moeten...

Knap frustrerend als je m bijna heb uitgespeeld!

Geplaatst:

ja dit is egt een zwaar klote probleem heb ik ook gehad en dan kun je weer helemaal opnieuw beginne :angry:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, jullie kunnen nu wel gaan posten dat jullie het ook hebben gehad en dat het zo erg is, maar daar heeft MasterSword niks aan.

@ MasterSword.

Heb je niet toevallig een keer tijdens het saven je PS2 uit gezet ?

Want dan is je save file toch beschadigd?

Anyway, ik denk dat je gewoon het beste overnieuw kunt beginnen.

En als je die memory card niet vertrouwd, gewoon 'n nieuwe kopen. ;)

Edit:

Dit vond ik in het Fouten/Defecten topic, dat is vastgeplakt in GTA San Andreas General.

Hier een stukje over save games die het niet meer doen:

Loading Error: Dit kan liggen aan gebruik van cheats, dit is meestal niet het geval en moet het liggen aan de Memorycard en/of bug in je save.

Gebruik hierbij een 2e memorycard om je save (als je hem wilt bewaren) te kopieren naar de andere memorycard

Effect: Doet de overgezette savegame het op de andere memorycard ook niet dan ligt het aan de save en/of memorycard input.

Doet de overgezette savegame het op de andere memorycard wél, dan is die andere memorycard niet helemaal goed en niet te vertrouwen.

Schaf dan een nieuwe memorycard aan.

Bewerkt: door Scott16
Geplaatst:

Ik heb precies dezelfde fout, op de PS2, met Gta San Andreas.

Helaas, je laatste save is niet meer te gebruiken.

Gebruik daarom je enalaatste savegame, en ga vanaf daar verder.

Laat eerst de game opnieuw opstarten en daarna laad je de enalaatste save game.

Sla het spel daarom ook 2 keer op.

Hou het niet op 1 slot, maar gebruik er meer.

Geplaatst:

bedankt iedereen. Ik heb geprobeerd het nog heel te krijgen lukte neit dus ben maar overnieuwe begonne... <_< heb m alweer bijna uitgespeeld (duurt niet zo lang als je al voor de 3de keer doet :puh: ) en ik zla volgende keer op meerdere slots saven dat ik zegmaar een back up file heb :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...