The-Jackal Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ik heb een vraag hoe je de wagens kunt gebruiken bijv bij KITT welke dingen kun je met kitt 2000 doen en hoe doe je ze Reageren
007 Harings Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ik heb een vraag hoe je de wagens kunt gebruikenbijv bij KITT welke dingen kun je met kitt 2000 doen en hoe doe je ze Als het voor san andreas is moet je versie 1 hebben als je versie 2 hebt kan je die veranderen door de downgrader HIER en dan kan je deze MOD downloaden en installeren Dan heb je het voor GTA San Andreas daarna kan je ze oproepen door gewoon op c en de spatiebalk te gelijk te duwen en dan kan je kiezen welke auto je wild en de rest zal je snel te weten komen als je er mee rijd je moet eens dan op alle knopjes klikken Reageren
The-Jackal Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ja ik heb het al in mijn spel enzo maar ik wil weten hoe ik dingen moet doen zoals pursuit mode enz. Reageren
007 Harings Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ja ik heb het al in mijn spel enzo maar ik wil weten hoe ik dingen moet doen zoals pursuit mode enz. het valt ook te zien welke windows je hebt meestal werken niet zo veel functies met windows vista maar normaal moet je denk ik op + in pursuit mode veranderen bij KITT en voor de attack modes van KITT 3000 voor de oude kitt zijn er nog functie's op de getallen 1 tot 9 ik weet niet meer wat ze betekende Reageren
The-Jackal Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 ik heb een vraag hoe je de wagens kunt gebruikenbijv bij KITT welke dingen kun je met kitt 2000 doen en hoe doe je ze Als het voor san andreas is moet je versie 1 hebben als je versie 2 hebt kan je die veranderen door de downgrader HIER en dan kan je deze MOD downloaden en installeren Dan heb je het voor GTA San Andreas daarna kan je ze oproepen door gewoon op c en de spatiebalk te gelijk te duwen en dan kan je kiezen welke auto je wild en de rest zal je snel te weten komen als je er mee rijd je moet eens dan op alle knopjes klikken ik wil graag meer kunstejs weten tot nu toe is + Super Puruit Mode/Attack Mode bij KITT en KARR is 2 vlammen van achteren, 0 is een raket van achteren f en enter is tijdens rijden een schietstoel en 4 is een rookgordijn Reageren
007 Harings Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 ik heb een vraag hoe je de wagens kunt gebruikenbijv bij KITT welke dingen kun je met kitt 2000 doen en hoe doe je ze Als het voor san andreas is moet je versie 1 hebben als je versie 2 hebt kan je die veranderen door de downgrader HIER en dan kan je deze MOD downloaden en installeren Dan heb je het voor GTA San Andreas daarna kan je ze oproepen door gewoon op c en de spatiebalk te gelijk te duwen en dan kan je kiezen welke auto je wild en de rest zal je snel te weten komen als je er mee rijd je moet eens dan op alle knopjes klikken ik wil graag meer kunstejs weten tot nu toe is + Super Puruit Mode/Attack Mode bij KITT en KARR is 2 vlammen van achteren, 0 is een raket van achteren f en enter is tijdens rijden een schietstoel en 4 is een rookgordijn ik weet ook dat 8 een ding is om uw banden plat te doen en terug op te pompen en ik denk ook dat shift een turboboost is Reageren
JesperK Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) is er oook een Knight rider mod voor GTA VC zo ja wil je de link geven Alvast bedankt mail anders even naar >>> Door Beagle: Graag niet je e-mail adres posten op 't forum.<<< THANKS Bewerkt: 1 maart 2010 door Beagle Reageren
007 Harings Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 is er oook een Knight rider mod voor GTA VC zo ja wil je de link geven Alvast bedankt mail anders even naar >>> Door Beagle: Graag niet je e-mail adres posten op 't forum.<<< THANKS Er is er een voor GTA VC maar dat is de mod GTA BTTF die heeft een kitt in deze mod Klik hier En je hebt nog ook deze mod met kitt: Klik hier Reageren
justin606 Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Ik heb een probleem met die mod, Als ik hem instaleer met sami gaat alles nog goed, maar zodra ik het spel start en me save game laad, Gaat het fout hij is op het einde gaat hij terug naar me bureaublad en staat er een foutmelding dan san adreas het niet meer doet om een of andere reden. Heeft iemand hier een oplossing voor? Groet Justin Reageren
Deluxo Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Start een nieuw spel. Je kan niet met je savegame spelen. Reageren
justin606 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Start een nieuw spel. Je kan niet met je savegame spelen. Oke tnx ga ik proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.