Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Heey allemaal, Ik heb een aantal pet mods geïnstalleerd in GTA SA, maar nu zie ik alleen de rand van de petten (zie het plaatje). Alleen bij petten die in de naam hebben staan (up) hebben staan werken, maar daar zit het gewoon scheef. Weten jullie wat ik moet doen? Groeten, B&C member. Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Het ziet er uit alsof de pet gewoon zo hoord, misschien dus een verkeerd plaatje in de mod? Alhoewel de texture erg bagger is gemapped Bewerkt: 22 april 2009 door Remi-X Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Je hebt idd. je plaatje verkeerd gedaan. Gewoon wat kloten en hij is goed . Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het ziet er uit alsof de pet gewoon zo hoord, misschien dus een verkeerd plaatje in de mod? Alhoewel de texture erg bagger is gemapped Nee het hoort niet zo, want hier heb ik een plaatje van het origineel.Dus weten jullie misschien wat ik moet doen? Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Je hebt idd. je plaatje verkeerd gedaan. Gewoon wat kloten en hij is goed . Wat bedoel je 'kloten'? Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Waarom moet jij dubbelposten? Maar stuur de mod eens, ik kijk wel even of de mod zo hoort of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.