Jump to content

Snelkoppeiling icoon weghalen


Remi-X

Recommended Posts

Hey allemaal,

Erg veel maakt het niet uit, maar ik houd toch wel wat meer van clear icoontjes.

Mijn vraag is dus, of het mogelijk is om een Snelkoppiling teken, en het Als Admin Uitvoeren teken uit pictogrammen te halen? Dat ik gewoon een clear pictogram over houd, want dat vind ik toch wel wat mooier.

Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Erg veel maakt het niet uit, maar ik houd toch wel wat meer van clear icoontjes.

Mijn vraag is dus, of het mogelijk is om een Snelkoppiling teken, en het Als Admin Uitvoeren teken uit pictogrammen te halen? Dat ik gewoon een clear pictogram over houd, want dat vind ik toch wel wat mooier.

Iemand een idee?

Jajajajaja, die heb ik!! *JEEJ* kan iemand helpen!

Heet FXvisor (en zit geen andere rotzooi zoals bij TweakIV in):

x86 (32-bits): http://ifile.it/x5yeu7z/fxvisor__32_bits_.rar

x64 (64-vist): http://ifile.it/h8in2cm/fxvisor__64_bits_.rar

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

@Big Boss:

Dat programma vertrouw ik niet helemaal. Tijdens de installatie word er steeds gezegd dat ik het beste een backup van mn systeem kan maken, UAC kan uitzetten en nog wel wat dingen. Ik heb geen zin in een systeemcrash, wat hierdoor zou kunnen komen, wat ze zelf zegen.

@Rol0:

Werkt niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

@Big Boss:

Dat programma vertrouw ik niet helemaal. Tijdens de installatie word er steeds gezegd dat ik het beste een backup van mn systeem kan maken, UAC kan uitzetten en nog wel wat dingen. Ik heb geen zin in een systeemcrash, wat hierdoor zou kunnen komen, wat ze zelf zegen.

@Rol0:

Werkt niet :(

Ik vertrouwde dat Tweak gedoe ook niet echt, vandaar dat ik deze poste, maar wat werkt er niet aan dan? Bij mij werkt het namelijk perfect! (Vergeet niet dat je je pc opnieuw moet opstarten hè)

EDIT: Ik weet ook nog een andere manier, die geen rotzooi ofzo achterlaat, namelijk rechtstreeks in het registery klooien. Ik weet niet of je weet hoe dat ongeveer werkt, maar je vindt de plaats van het icoontje in HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\Current Version\explorer\Shell Icons\ en daar maak je de tekenreeks aan met de waardenaam 29 en bij waardegegevens vul je de plaats waar je .ico staat (een lege) in, bijvoorbeeld C:\Windows\System32\empty.ico

Hier heb je een 'lege' .ico: http://ifile.it/xqspcim/empty.ico

(en dan weer opnieuw opstarten)

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn pc herstart, maar de snelkoppeling dingetjes staan er nog steeds. En ik weet ook niet wat ik dan fout doe?

Ben je admin?

Heb je de registery manier al geprobeerd?

@hieronder, maar daar zit weer een hele rotzooi bij

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, zet de icoontjes gewoon op je bureaublad, dan heb je geen snelkoppelingsicoon aangezien het op je buraublad staat. Welk adminicoon bedoel je? Ik begrijp je helaas niet helemaal.

Succes.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, zet de icoontjes gewoon op je bureaublad, dan heb je geen snelkoppelingsicoon aangezien het op je buraublad staat. Welk adminicoon bedoel je? Ik begrijp je helaas niet helemaal.

Succes.

Dat rood-groen-blauw-gele schildje op icoontjes, wat betekend dat het programma als admin wordt gedraaid (alleen Vista)...

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, zet de icoontjes gewoon op je bureaublad, dan heb je geen snelkoppelingsicoon aangezien het op je buraublad staat. Welk adminicoon bedoel je? Ik begrijp je helaas niet helemaal.

Succes.

En dan San Andreas, GTA IV, SA:MP, en ga zo maar door allemaal op mn bureaublablad installeren? :cab: :cab: Dan word ik er niet beter van :cab:

Dat rood-groen-blauw-gele schildje op icoontjes, wat betekend dat het programma als admin wordt gedraaid (alleen Vista)...

:Y Die ja, die wil ik het liefste ook nog weg. IK weet dat het kan door UAC uit te zetten, maar maakt UAC mn PC nou veiliger of niet? Als het alleen maar een hinder is kan ik het dus gewoon uit zetten...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat rood-groen-blauw-gele schildje op icoontjes, wat betekend dat het programma als admin wordt gedraaid (alleen Vista)...

:Y Die ja, die wil ik het liefste ook nog weg. IK weet dat het kan door UAC uit te zetten, maar maakt UAC mn PC nou veiliger of niet? Als het alleen maar een hinder is kan ik het dus gewoon uit zetten...

Volgens mij is het enige wat UAC doet waarschuwen. Dus vragen of je zeker weet of iets wel veilig is. Ik heb het in ieder geval uit staan. Bedoel je met het admin-icoontje dit:

AdminIcoontje.jpg

Dat staat bij mij nog steeds rechtsonder een pictogram.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het enige wat UAC doet waarschuwen. Dus vragen of je zeker weet of iets wel veilig is. Ik heb het in ieder geval uit staan. Bedoel je met het admin-icoontje dit:

AdminIcoontje.jpg

Dat staat bij mij nog steeds rechtsonder een pictogram.

Klik. UAC beschermd Windows dus voor aanpassingen aan het systeem.

Normaal gezien krijg je dat icoontje alleen maar als er bepaalde woorden in het bestandsnaam staat zoals patch, install, setup,... dan krijg je automatisch het icoontje erbij. Alhoewel, zo is het bij mij.

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...