jordir Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ik zie steeds dat mensen met een mes iemand bij de keel krijpt en dat je hem dan vermoord ik weet te knoppen die in moet drukken niet (het gaat even over sa op pc) lijkt me wel vet zo ff iemand bij de keel grijpen ps.ik weet dat er missie`s zijn geweest daarover maar snap het nog niet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ga achter de persoon staan die je wilt vermoorden, het werkt alleen als je achter iemand staat. Sta je niet dichtbij genoeg dan gaat CJ steken, dus je moet er vlak achter staan. Dan richten en dan "schieten"; de knop dus waarmee je met een vuurwapen kogels afschiet. En anders moet je maar even een savegame downloaden en de missie Madd Dogg's Rhymes nog maar een keer spelen. In die missie wordt alles on-screen uitgelegd. Versie 1 Versie 2 Reageren
Basssss Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Als je iemands keel kan doorsnijden merk je dat als CJ zijn mes omhoog houd terwijl je je richttoets hebt ingedrukt hebt. Reageren
jordir Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) het is gelukt, had eerst de eerste beste postuee aangevallen en gedood meteen een mes en toen heel grove street uitgemoord (behalve grove members) toen kam er een ziekenwagen alle bij vermoordal deze moorde zijn gepleegd met een mes op 1 na postueemet minigun (whahahaahhaha) Bewerkt: 24 april 2009 door jordir Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.