kuys Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Dit vind ik wel tof, maar met welke vorm smudge je? en gewoon 100% hardness? Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 waar vind je c4d ?? Op internet. Kijk bijvoorbeeld op Planet Renders, Deviant Art of zoek gewoon op google. Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wars X: Zou je iets specifieker kunnen zijn met de uitleg. Want van ''Zet de 2de op Linear Dodge ..% Zet de 3de op Linear Dodge ..% enz. enz.'' snap ik niet zoveel. Ik weet natuurlijk niet wat bij jou de ''2de/3de/3de/5de'' is. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wars X: Zou je iets specifieker kunnen zijn met de uitleg. Want van ''Zet de 2de op Linear Dodge ..% Zet de 3de op Linear Dodge ..% enz. enz.'' snap ik niet zoveel. Ik weet natuurlijk niet wat bij jou de ''2de/3de/3de/5de'' is. Bij de tweede bedoelt hij de eerste duplicated render die er is. Bij derde de tweede enzovoort. Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wars X: Zou je iets specifieker kunnen zijn met de uitleg. Want van ''Zet de 2de op Linear Dodge ..% Zet de 3de op Linear Dodge ..% enz. enz.'' snap ik niet zoveel. Ik weet natuurlijk niet wat bij jou de ''2de/3de/3de/5de'' is. Bij de tweede bedoelt hij de eerste duplicated render die er is. Bij derde de tweede enzovoort. Ja, ik zat al zoiets rond te klooien en dit is mijn outcome: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.