jordir Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 de laatste missie eerst naar binnen (makkelijk) dan smoke vermoorde (iets mindermakkelijk maar lukt wel) dan naar buiten door het vuur en mannen neer schieten (lukt niet ) nou de vraag is dus hoe kom ik daar langs steeds op de laatse verdieping lukt het niet tijd op of ik ben dood tips of plekken van leven plzzz Reageren
Platypus Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 een supergrote hulp: compleet eerst de brandweermissies. Dan ben je vuurbestendig, en dat is veel simpeler dan. Reageren
jordir Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 een klein probleem gaat, lekker in die rellen Reageren
Platypus Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Doe het dan in San Fierro, of Las Venturas. Daar zijn geen rellen aan de gang (denk ik). Reageren
jordir Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 oke dat is een goeie tip, maar weet iemand een plek waar je een amor of leven krijgtik raak steed te veel leven kwijt door die deuren, ik moet ze steed open duwen en als ze dan open zijn bigginen hun op mij te schieten. en ik zie echt geen ene barst met die nachtkijkker en de rook samen een groote vage vlek. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Doe de brandweermissie (Firefighter) in Las Venturas, de heuvels in San Fierro kunnen lastig zijn. I.p.v. handmatig de deuren te openen kan je ze ook eventjes openen door er even een kogel tegenaan te schieten. En dan door de deuropening de tegenstanders neer te knallen. Begin de missie met volle gezondheid (doe dus eerst de Paramedic missie) en volle armor (doe dus eerst de Vigilante missie). En pak pas een armor als je klaar bent met een verdieping, dus daarna teruglopen om de armor op te pakken en daarna door gaan naar de volgende verdieping. Een leuke missie, maar als je hier al problemen ondervind maak dan je borst maar nat, want straks moet je Sweet nog gaan opvangen en een wilde achtervolging door Los Santos overleven. Succes PS Maak ook gebruik van WikiGTA, daar staat nagenoeg alles wat je moet weten voor deze missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.