Jon-asses Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Zéker een van mijn betere, zoniet mijn beste. Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Niet alleen een topsig, maar ook een topspeler, vier goals tegen Liverpool. Ik was van plan om heel uitgebreid te raten, maar als ik je sig bekijk, ben ik meteen sprakeloos. Maar goed, de achtergrond is links en rechts wat grauwig, maar het centrum van de sig is werkelijk fantastisch. Er zit diepte in, mooie effecten, licht-gebruik is goed, tekst kan beter maar past er wel bij. De render is in ieder geval goed gekozen, ook goed bewerkt. Ik ben niet zo van de cijfers, maar deze geef ik een 9,5 Reageren
Royboow Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Zeer mooie sig Jon-asses Hij is zo mooi omdat rechts en links eventjes niet meer dan een texture is en daarna voller word, render past mooi bij de sig, de test is ook erg mooi, goed lettertype. Je hebt mooie lichttextures (effecten) gebruikt en de render is goed gekozen, Dit is zeker een van je beste Forumrunner ik rate hem net als TomHagen een 9.5 Bewerkt: 24 april 2009 door RoyBoow Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Zeer mooie sig Forumrunner,Hij is zo mooi omdat rechts en links eventjes niet meer dan een texture is en daarna voller word, render past mooi bij de sig, de test is ook erg mooi, goed lettertype. Je hebt mooie lichttextures (effecten) gebruikt en de render is goed gekozen, Dit is zeker een van je beste Forumrunner ik rate hem net als TomHagen een 9.5 Jon-asses zul je bedoelen. Ik ben niet zo goed . Reageren
Jay; Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Deze signature laat me verstelt staan Jon. Naar alle waarschijnlijkheid zeker een van je drie beste. Heerlijke black and white stijl waarbij je met de blauwe belichting een origineel kunstwerkje hebt gecreëerd. De fout die velen maken is deze belichting op verkeerde plaatsen verwerken en te hevige belichting te maken. Dit heb jij niet gedaan en dus ziet het er nog steeds naturel uit. Prima gesharpened verder, de render verkeerd in goede staat. Het enige wat ik wellicht anders had gedaan zijn de lijntjes onderin. Die hadden iets beter verwerkt kunnen worden met wellicht een kleine blauwe gloed. Tekst kan ook iets beter maar ik weet uit ervaring heel goed hoe moeilijk dat is. Reageren
michelIII Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Goede sig hoor Mooie clipping masks ook mooie render gekozen goede effecten Tekst kan beter en rechts van hem is het een beetje rommelig die blauwe kleur is ook mooi =D 7.5/10 Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Inderdaad een geweldige creatie! Je hebt heel de signature goed gebruikt en alles ziet er erg goed uit. De render is mooi ingeblend en de tekst bevalt mij ook wel. Ik geef je hier een dikke 10 voor! Reageren
Royboow Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Zeer mooie sig Forumrunner,Hij is zo mooi omdat rechts en links eventjes niet meer dan een texture is en daarna voller word, render past mooi bij de sig, de test is ook erg mooi, goed lettertype. Je hebt mooie lichttextures (effecten) gebruikt en de render is goed gekozen, Dit is zeker een van je beste Forumrunner ik rate hem net als TomHagen een 9.5 Jon-asses zul je bedoelen. Ik ben niet zo goed . Sorry, ik zat nog met mijn andere oof bij een topic van jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.