Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vet man. Ik ga binnekort weer eens proberen eits met Photoshop te maken :puh:

Ik vind je de beste Graphicus van GTAf, KUTGW :tu:

Geplaatst:
Ik vind je de beste Graphicus van GTAf, KUTGW :tu:

Ik ook,maar nu ga ik eerst even raten:

FONT.png Lettertype: 0

• Plaatsing: 0
  • Face: 0
  • Kleur: 0

RENDER.png Render: 9,83333333333333

• Plaatsing: 10
  • Mooiheid: 10
  • Ingeblend: 9,5

BORDER.png Border: 9,75

• Stijl: 9,5
  • Dikte: 10

COLOR.png Kleur: 8,5

• Stijl: 9
  • Verdeling: 8

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 10

OTHERS.png Overige: 10

BNSPNTS.png Bonuspunten: 9

COMMENTS.png Commentaar:

Heel mooie signature,wel spijtig dat er tekst ontbreekt. :(

TOTAAL: 8,260417

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

:cya:

Corneria

Geplaatst:

Ik vind hem niet slecht

Lichtsource wel iets te vel en te klein gebruikt een 200px of 150px soft round brush voor de lightsource

hij lijkt wel wat oversharped

dat de tekst er niet is is helemaal NIET erg

Waarom moet er altijd een tekst op een sig??? Alsof alles om de tekst gaat

Dus wel dat er geen tekst is is GEEN minpunt

kleuren wel goed de render past bij de BG met kleuren

Redelijke effecten in de BG ;D

Probeer ook wat met clipping masks te doen

en volg tuts dan kom je er wel ;)

7/10

Geplaatst:
...en volg tuts dan kom je er wel ;)...

7/10

Sorry hoor, maar dit laat ik even niet over me heen komen. Jij zegt tegen Dizzeee dat hij tuts moet gaan volgen? Als hij al tuts moet gaan volgen, moet jij al helemaal non-stop tuts volgen! Ik denk dat Dizzee een van de beste graphicus van het forum is en hij weer een super sig heeft gemaakt.

Geplaatst:
...en volg tuts dan kom je er wel ;)...

7/10

Sorry hoor, maar dit laat ik even niet over me heen komen. Jij zegt tegen Dizzeee dat hij tuts moet gaan volgen? Als hij al tuts moet gaan volgen, moet jij al helemaal non-stop tuts volgen! Ik denk dat Dizzee een van de beste graphicus van het forum is en hij weer een super sig heeft gemaakt.

Euhm... dan is dit 1 van zijn slechtere dan?

dit is andere nog niet van pro niveau

Sorry hoor maar dat is een feit

Geplaatst: (bewerkt)

Bwehe.. :7

Ik vind dit een erg artistieke sig, niet met klassieke effecten enzo. De render is echt mooi in de signature ingewerkt, en met die effecten die me doen denken aan penseelstreken, ziet het er echt geweldig uit. Het kleurgebruik is erg goed, en ik vind de sig niet te donker of te licht. Da's toch die dude uit COD4 trouwens?

9.5/10 :tu:

EDIT:

Dat is geen feit omdat jij 't denkt, dat heet een mening. Misschien hoor ik dit niet te zeggen, maar jij lijkt me iemand die zichzelf heel wat waant hoor.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Bwehe.. :7

Ik vind dit een erg artistieke sig, niet met klassieke effecten enzo. De render is echt mooi in de signature ingewerkt, en met die effecten die me doen denken aan penseelstreken, ziet het er echt geweldig uit. Het kleurgebruik is erg goed, en ik vind de sig niet te donker of te licht. Da's toch die dude uit COD4 trouwens?

9.5/10 :tu:

EDIT:

Dat is geen feit omdat jij 't denkt, dat heet een mening. Misschien hoor ik dit niet te zeggen, maar jij lijkt me iemand die zichzelf heel wat waant hoor.

Is het dan een pro sig?

1 belangrijk ding mist er al die heel belangrijk is en dat is de flow

kijk nou een snaar deze sigs dan deze zijn van pro kwaliteit

Aiiicopy.png

loakscopy.png

collabpshaw_.png

Credits to the maker

Geplaatst:

Misschien zijn dat wel de beste van de wereld, Dizzee is een van de beste van ons forum, een plaatjs die jij ooit op je 100ste zal behalen misschien, ik weet dat mijn dingen van zeer slechte kwali zijn maar volgens mij vind jij jezelf hier de beste grapicus, maar zoek meer eens naar andere dingen van dizzee en je zal zien dat jij nog heel veel moet leren

Ik vind hem in ieder geval mooi,

Mooie BG met leuke textures, van dat revolver dacht ik eerst dat het een schouderblad was ^_^

Render staat er goed in, valt niks op aan te merken, Goed gemaakt Dizzee

Ik rate hem als een 9.0

Geplaatst:

Dus ze zijn alleen goed als je van de sig bijna niks meer kan zien, omdat er een soort stoffige gloed overheen zit wat jij ''flow'' noemt? Dizzee, goede signature. Je hebt de smudge tool gebruikt toch? Mooi ingeblend ook, lichtinval is prima. Hij lijkt alleen een beetje Low Quality, verkeerd opgeslagen?

Geen ruzie in mijn topic please. :puh:

Ieder zijn eigen mening, laten we het daarbij houden. ok? :)

Niet verkeerd opgeslagen, ik wou dat de sig een dergelijk effect kreeg. ;)

Het is inderdaad smudge. Heb ook enkel de render gebruikt voor de achtergrond.

Bedankt voor de rates en de complimenten natuurlijk. ;)

Bewerkt: door Dizzee

Kom kom, kinders. Hou het eens gezellig. :engel:

MichelIII, laat je eens niet zo uitdagen. Negeer het gewoon. Dit topic is er om de signature van Dizzee te raten, dus je eigen signature neerzetten heeft totaal geen zin.. :puh:

Nou Dizzee, ik kom nu bij jou, Je render is mooi geplaatst en mooi in de achtergrond verwerkt. De lichtbal staat er ook mooi op. Echter heb ik wel eens beter van je gezien, maar dat gaat niet af van de kwaliteit van deze. Dat er geen tekst op is, maakt niks uit. Dit is het 'levende' bewijs dat een sig zonder tekst ook mooi kan zijn. Een 8.5/10 voor jou Dizzee!

Edit@hieronder: Check je pmetjes. :engel:. Ja, door de verwijderde posts klopt deze edit niet meer. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Ik heb een groot aantal posts verwijderd die niets aan dit topic toevoegden. Op het moment dat iemand zijn of haar design post in de showroom, verwacht diegene fatsoenlijke rates waar die iets aan heeft. Wanneer je een discussie gaat houden waar Dizzee zelf niets aan heeft, voeg je niets toe aan het topic.

Zoek een chatbox op of handel het verder af via PM. Dit is de laatste waarschuwing.

Geplaatst:

Ja man Dizzee, je hebt nog maar eens een erg nice sig gemaakt :) Die diepte zit weer ongelooflijk goed, zoals in praktisch al je sigs. Effecten zijn goed gedaan, lightsource en dergelijke ook. Het enige dat me stoort is dat lighteneffect op die render. Heb je daar toevallig een geblurde layer op lighten gezet? Want dat effectje vind ik wat minder.

Verder is hij gewoon top. _O_

Geplaatst:
Ja man Dizzee, je hebt nog maar eens een erg nice sig gemaakt :) Die diepte zit weer ongelooflijk goed, zoals in praktisch al je sigs. Effecten zijn goed gedaan, lightsource en dergelijke ook. Het enige dat me stoort is dat lighteneffect op die render. Heb je daar toevallig een geblurde layer op lighten gezet? Want dat effectje vind ik wat minder.

Verder is hij gewoon top. _O_

Goede observatie. Dat heb ik inderdaad gedaan.

Ikzelf vind het wel passen. :puh:

Bedankt voor de rate. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...