Forumrunner Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Deze is imo beter dan de eerste, ik heb een beetje rekening gehouden met de tips. Er is alleen iets fout gegeaan, probeer maar te vinden . Reageren
michelIII Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Een van je betere er zit een redelijke flow in die zie ik niet vaak bij sigs op dit forum tekst is niet echt geweldig, Doe ''Oranje'' gewoon bij ''Snijder'' render een beetje overbelicht Effecten zijn niet verkeerd en de blending ook niet scanlines beetje lagere oppacity lightsource kon beter voor de rest ziet de BG er wel goed uit 7.5/10 Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Hij ziet er niet verkeerd uit. Allen jammer dat je niet heel de signature hebt gebruikt aan de rechterkant is het namelijk een beetje leeg. Inderdaad de letters zien er niet zo goed uit. 7.8/10 Reageren
michelIII Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Hij ziet er niet verkeerd uit. Allen jammer dat je niet heel de signature hebt gebruikt aan de rechterkant is het namelijk een beetje leeg. Inderdaad de letters zien er niet zo goed uit. 7.8/10 Links bedoel je? Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Hij ziet er niet verkeerd uit. Allen jammer dat je niet heel de signature hebt gebruikt aan de rechterkant is het namelijk een beetje leeg. Inderdaad de letters zien er niet zo goed uit. 7.8/10 Links bedoel je? Oh ja sorry een typfoutje... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Wauw, klassewerkje hoor. Alleen is dat typfoutje heel amateuristisch hoor. Het is toch Sneijder? Die scanlines zijn heel mooi en ze zijn mooi afgewerkt. De inblending is mooi en dat tweede gezicht(dat grijze) is ook mooi gelukt. Ik vind 'm mooi, doe zo voort. Als ik moet raten, dan doe ik 9/10. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Wauw, klassewerkje hoor. Alleen is dat typfoutje heel amateuristisch hoor. Het is toch Sneijder? Die scanlines zijn heel mooi en ze zijn mooi afgewerkt. De inblending is mooi en dat tweede gezicht(dat grijze) is ook mooi gelukt. Ik vind 'm mooi, doe zo voort. Als ik moet raten, dan doe ik 9/10. Dem . Reageren
Royboow Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Het is een mooie singature hoor, ik heb zo het gevoel dat de render wel aan de lichte kant is, dat oranje had ook best bij sneijder mogen staan, verder zijn de effecten mooi, maar de linkerkant is zo leeg, de gedesaturate layer van het hoofd is ook goed gelukt hoor een 7.8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.