PowerPats Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) MACHINIMA Iedereen weet denk ik wel wat machinima inhoudt. zelf ben ik een groot liefhebben ervan. Geweldig hoe mensen zoiets in elkaar kunnen zetten en met een game echt een film of serie kunnen maken. Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel. Machinima (een samenvoeging van machine en cinema) is een filmgenre waar men vrijwel uitsluitend gebruik maakt van een computerspel. De film wordt hierbij binnenin het spel opgenomen. Hierna wordt de film met behulp van een aantal programma's bewerkt en worden stemmen, geluid en special effects toegevoegd. De films worden in de meeste gevallen op internet uitgebracht. bekende machinima's zijn bijv red vs bleu die zich in het spel Halo afspeelt. de southpark aflevering make love not warcraft is bijv ook een machinima omdat het zich helemaal in de game wow afspeelt. Vaak is machinima heel humoristisch. op youtube kan je heel veel machinima filmpjes vinden vooral van deze maker: KLIK Je bent er echt uren zoet mee. vooral arby n chief is leuk Wat vinden jullie van machinima en hebben jullie ook aanraders ? post gerust filmpjes, en discussieer erop los zou ik zeggen. Bewerkt: 23 april 2009 door PowerPats Reageren
-Stan- Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik vind ook dat Machinima geweldige filmpjes maakt, Ik vind GTA IV bloopers, glitches and silly stuff de leukste. Ik kan niet wachten tot deel 6 er is(als ie nog komt). Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik vind ook dat Machinima geweldige filmpjes maakt, Ik vind GTA IV bloopers, glitches and silly stuff de leukste. Ik kan niet wachten tot deel 6 er is(als ie nog komt). Machinima Verzameld alleen de filmpjes, De filmpjes die jij bedoeld worden gemaakt door BenBuja. Reageren
TZG Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik vind ook dat Machinima geweldige filmpjes maakt, Ik vind GTA IV bloopers, glitches and silly stuff de leukste. Ik kan niet wachten tot deel 6 er is(als ie nog komt). Machinima Verzameld alleen de filmpjes, De filmpjes die jij bedoeld worden gemaakt door BenBuja. Volgens mij heeft de Xbox-live account BenBuja, en heet degene die het upload op youtube Machinima Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Machinema maakt wel een mooie opmaak/omtrek/badge (hoe je het ook wil noemen). Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Machinima vindt ik ook geweldig, hij maakt echt goede video's... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Filmpjes van mans1ay3r. Meestal gaat het over Fallout3. Het is geloof ik een onderdeel van machinima, en het is heel humoristisch. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik vindt machima super!! Vooral Ben Buja. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Parlophone is het zelfde maar dan met muziek. Ben Buja doet het echt geweldig idd. Machinma presenteert het alleen maar. Reageren
XiPE Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 "The Leet World", is gemaakt met het spel Counter Strike Source, en is een soort van "Big Brother". Het is zeer goed, en met de 8 "mensen" die meedoen is het zeer herkenbaar. Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Machinima is echt geweldig. Ultra Ben Buja wordt op dit forum natuurlijk de hemel in geprezen door de GTA4 shit maar ik vind digital ph33r productions toch vele malen beter met Arby 'N' The Chief! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Machinima is geweldig. Hier is een link naar het topic van mijn eigen machinima http://www.gtaforum.nl/topic/105770-gta-san-andreas-prison-break/ Reageren
Ferre Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Knap gemaakt, maar grappig? Nee. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Hier is nog een andere machinima waar ik mee bezig ben http://www.gtaforum.nl/topic/106390-gta-jail-break/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.