Jump to content

X-Men Originals Wolverine

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wolverine-poster.jpg

Deze film draait binnenkort in de bioscoop en ik ben wel is benieuwd wat jullie hiervan vinden of verwachten.

Zelf ben ik altijd wel al een beetje een X-Men fan geweest en vooral van Wolverine.

Dus ik ga deze film dan ook zeker bekijken.

Bewerkt: door Triads
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Van de film verwacht ik weinig, maar van de game heb ik al een demo gespeeld op de PS3 en hij is gruwlijk bruut :) . Vette kills!

Zo sprong ik op een heli, sloeg de voorruit in, pakte de piloot, deed zn kop in de propeller, smeet de piloot weg en sprong weer op het land. De heli crashte vervolgens tegen een bergwand :) .

Geplaatst: (bewerkt)

Die game lijkt me vet!! ga m zeker kopen.

X-men origins:Wolverine

Ik vind strip verfilmingen altijd al erg goed, ervoor had ik al zeker intresse om de strips te lezen. Alleen doe ik dat niet betaal meer voor andere dingen.

maar kan t altijd nog doen.

Wolverine is altijd al een mysterieus personage net als sommige, dat maakt m intressant.

Deze film is echt prachtig en ik heb echt diepe respect erdoor gekregen, dat had ik ervoor al maar nu zeker. Hoe ze het maken en verfilmen van de strips maar ook de gaven en de mensen.

De gevechten zijn erg mooi zeer goed gedaan ook met die gaves, maar het is jammer dat het echt daardoor dus wat terughoudend. In tekenfilm en strip kan je meer doen en veel beter. Al worden de films wel steeds beter.

Spoilertje hieronder teminste?

Om niet te veel te verklappen even spoilergedeelte.

Ik wist wel wat van x-men af maar ook niet alles. Bijv ik wist dat wolverine een vijand had ook meerdere zelfs, maar vooral een die op hem lijkt een soort beest. Maar dat het z'n eigen broer was wist ik niet of zelfs dat ie een broer had?

Ik dacht altijd dat wolverine na dat experiment een mutant was geworden, al wist ik een klein beetje dat ie niet verouderde.

Maar wat ze nu lieten zien was nieuw voor me, en ik begrijp nu zeker meer hoe het personage wolverine is.

Ik heb nooit z'n verleden gezien of z'n vrouw dat wou ik wel wel en nu dus alsnog. niet echt leuk hoe hij gebruikt werd maar hij kon zich erover zetten. Maar het is alsnog jammer dat ie z'n geheugen kwijt is en dingen vergete en hopelijk krijgt ie dat nog terug.

Ik vond het ook vreemd dat gambit wel in deze film zat, en niet in die andere. Want als het goed is zit gambit wel bij het team in de strips.

Ik vond deze echt net als de 3 film een van de beste, en na deze film ga ik zeker eens kijken naar die strips.

Je leert ook zeker wat van deze film maar zeg niet wat, dat mag je zelf uitzoeken.

Bewerkt: door Forever GTA
Geplaatst:

Naar aanleiding van de vorige films ga ik hem niet kijken.

Het eerste deel was leuk en orgineel. Maar daarna komen ze steeds op het zelfde terug en wordt het saai.

Geplaatst:

Jongens jullie moeten hem zien!Zeker dat je de drie andere delen hebt bekeken alles van de drie delen vloeit mooi samen iin X-men origins os Wolverine.

Geplaatst:

Dan ga ik hem toch maar kijken. Het zijn wel altijd vette actie films. Dat verhaal vind ik alleen nergens op slaan, met die mutant dinges.

Geplaatst:

Uiteraad ga ik deze film ook een keer bekijken aangezien ik alle X-Men films geweldig vind. Ik hoor veel positieve reacties over de film en dat is zeer goed. Ik weet dat het verhaal nu alleen om Wolverine draait maar daar zit ik juist op te wachten en het is bovendien zeer interessant. En ik denk ook dat deze film anders is dan de originele X-Men films aangezien je het hele levensverhaal over Wolverine te zien krijg, waaronder hoe hij nou eingelijk een mutant is geworden. Het lijkt mij een zeer spannende film met veel actie aangezien ik een review van de game heb gelezen en daaruit blijkt het. Maarja, de game is natuurlijk niet helemaal hetzelfde als de film en ik had gehoord dat het spel een stuk gruwlijker is dan de film, kwa actie en vecht mogelijkheden. We zullen zien en ik ga zeker ook nog eens de game checken. :)

mvg,

GTTO

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nu deze film niet meer draait in de bioscoop slaat dit topic ook niet meer ergens op. Dit topic was namelijk bedoeld om te zeggen dat deze film eraan kwam. Dus kan een moderator dit topic sluiten of verwijderen?

Geplaatst:

Om slotjes vragen is verboden _O_ . Ik heb die regel al zo vaak gehoord dat ik hem nu uit mijn kop ken. Er kan nog altijd wat worden gepost over de film of de game ^_^.

Geplaatst:
Om slotjes vragen is verboden _O_ . Ik heb die regel al zo vaak gehoord dat ik hem nu uit mijn kop ken. Er kan nog altijd wat worden gepost over de film of de game ^_^.

Oke...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...