RobbieB Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Type: Signature Stijl: Iets stoer Grootte: Binnen de regels Afbeelding: Iets stoers uit The Fast & Furious 4 Tekst: RobbieB Rand: Maakt niet uit Kleuren: Past bij afbeelding Render (optioneel): M Extra (optioneel): kunnen jullie een simpele sig. voor mij maken a.u.b., VOLTOOID!
Jay; Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw lijstje is onvolledig en dus onduidelijk voor de rest van het forum. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. Edit: Lijstje ontvangen, topic open.
Kloep Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Ik probeer straks wel even iets leuks te maken. Ik zit nu op school, dus nu gaat helaas niet lukken. Je krijgt hem vandaag nog. Hopelijk is het wat. Wijzigingen kunnen worden doorgegeven, dan wijzig ik het zo spoedig mogelijk. [img=http://i43.tinypic.com/2vw5hu9.jpg] Bewerkt: 24 april 2009 door Kloep
RobbieB Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik probeer straks wel even iets leuks te maken. Ik zit nu op school, dus nu gaat helaas niet lukken. Je krijgt hem vandaag nog. Hopelijk is het wat. Wijzigingen kunnen worden doorgegeven, dan wijzig ik het zo spoedig mogelijk. [img=http://i43.tinypic.com/2vw5hu9.jpg] Sorry dat ik het zeg, maar kun je niets stoerders maken: - Stoere letters, groter lettertype - Coolere afbeelding: iets van een getunede wagen in The Fast & Furious 4.
Kloep Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Heb je misschien een afbeelding die ik kan gebruiken ervoor?
RobbieB Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Heb je misschien een afbeelding die ik kan gebruiken ervoor? Ja:
MegaPilot Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Mijnheer filmkenner, dit is 2 Fast 2 Furious, niet The Fast And The Furious 4. Van welke TFATF-film moet het nou een signature zijn? Bewerkt: 24 april 2009 door MegaPilot
RobbieB Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Mijnheer filmkenner, dit is 2 Fast 2 Furious, niet The Fast And The Furious 4. Van welke TFATF-film moet het nou een signature zijn? Ja en??!! Wat kom jij je hier bemoeien? Ik vond gewoon geen coole afbeelding van F & F 4. Diegene die hier niets te zoeken hebben, verlaten beter dit topic[/font]
MegaPilot Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Pardon, ik photoshop af en toe, maar met dit hoffelijke onthaal ben ik niet gediend en dus is de zin om iets te maken voor jou volledig weg. Bewerkt: 24 april 2009 door MegaPilot
Kloep Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Pardon, ik photoshop af en toe, maar met dit hoffelijke onthaal ben ik niet gediend en dus is de zin om iets te maken voor jou volledig weg. + ik heb zijn aanvraag al, dus je hoeft inderdaad niks te maken. Hij komt er zo spoedig mogelijk aan RobbieB! Zoiets? [img=http://i41.tinypic.com/14ctnns.jpg] @Hieronder: Dank je! Als hij hem niet mooi vind mag jij hem wel hebben. xD Bewerkt: 24 april 2009 door Kloep
Nstyle08Z Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Maar *SNIK*, ik wilde eens signature voor RobbieB maken! *SNIK*... Laat maar. BTW: Ik vind de signature die jij (Kloep) voor RobbieB hebt gemaakt wel mooi. :$ @hierboven: Graag gedaan. Bewerkt: 24 april 2009 door Nstyle08Z
Jay; Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Gelieve de gezellige discussies achter ons te laten en ons te richten op enkel de aanvraag van RobbieB. Kloep heeft nu een signature gemaakt en ik hoor graag enkel van de topicstarter of de signature wel of niet aan zijn wensen voldoet.
RobbieB Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Pardon, ik photoshop af en toe, maar met dit hoffelijke onthaal ben ik niet gediend en dus is de zin om iets te maken voor jou volledig weg. + ik heb zijn aanvraag al, dus je hoeft inderdaad niks te maken. Hij komt er zo spoedig mogelijk aan RobbieB! Zoiets? [img=http://i41.tinypic.com/14ctnns.jpg] @Hieronder: Dank je! Als hij hem niet mooi vind mag jij hem wel hebben. xD Hij is prachtig! Dank u Kloep!
Recommended Posts