Jump to content

Grunge Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

de verveling heerste, dus ik heb dit keer een Grunge Signature gemaakt. Heb er aardig lang werk aan gehad en ben daarom best trots op de outcome. Hoewel me naam wat minder is geworden, maar daar heb ik dan ook niet zoveel aandacht aan besteedt.

grungesigj.png

Tips en reacties zijn dan ook weer van harte welkom :)

Geplaatst:

Niet slecht

Effecten lijken een beetje oversharped

Maar het zijn geen slechte effecten

beetje te licht mag wel iets donkerder

tekst niet echt geweldig, Die zou ik weg laten bij een sig als deze

Geplaatst:

Je hebt echt talent, dit is namelijk al de zoveelste mooie signature die je maakt :tu:

Het valt me op dat je altijd weinig kleuren gebruikt, met een prachtige outcome. Dit is dus weer zo'n signature met weinig kleuren, en daar weet je erg goed mee te werken. Het minpunt aan deze signature is het lichteffect boven de render. Mijn mening zegt dat het iets te veel van het goede is. Even een gum pakken, opacity van de gum rond de 40% zetten en er een beetje overheen gaan. Render heb je wel goed uitgekozen, mooi ingeblend aan de rechterkant. Je zei dat de tekst minder was? Ik vind het anders zeer geslaagd hoor. Je hebt het op de goede plek neergezet, in de goede kleuren en je hebt ook nog een goed font gebruikt wat bij deze signature past. Ik zie hier geen minpunt hoor. Super signature alweer. Ga zo door. 9!

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties :)

@ Visser23, dat lichteffect boven de render, was al vanaf het begin wat lichter dan de rest. Dat komt door de Stock die ik heb gebruikt :) Nogmaals super bedankt voor je tip en reactie! :Y

Geplaatst:

Mooi hoor Nightflower, je zou ook meer tuts moeten gan schrijven, ik vind hem erg goed gelukt,

De Render is mooi, de effecten zijn mooi (beetje licht), de tekst staan best wel mooi hoor

deze geef ik ook een 9 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...