robbie21496 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik heb ooit in een boek gelezen, dat ergens in Amerika een agent een buitenaards wezen achtervolgde. Ik ben toen gaan nadenken. Sinds dien denk ik vaak of het buitenaards leven is. Zoals het Rosveld mysterie(de amerikaanse luchtmacht had een rond vreemd voorwerp uit de lucht geschoten). Maar wat vinden/denken jullie? bestaat er echt buitenaards leven, ergens? en vind je het zinvol dat wij zoeken naar buitenaards leven? Ik denk dat er wel degelijk buitenaards leven bestaat, dat op een planeet, hier heel ver van daan, een soort 2e(of duizendse) aarde is, waar ook zij gewoon een drukbebouwde wereld hebben, waar er ook problemen zijn. Maar wat is jullie mening nou? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Die verhalen kloppen in de meeste gevallen niet en zijn verzonnen. Zelf denk ik dat er heus wel ergens leven is. Het heelal is oneindig dus waarom zullen wijde enigste zijn in het heelal. Als je soms al denkt dat het heelal "oneindig" is wordt je al gek. Van sommige beelden die je ziet van ufo's lijkt het de ene keer net echt en de andeer keer weer nep. Laatst waren er een paar grijze bolletjes in de lucht te zien op Goolge Streetmaps. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Jammer genoeg zijn al die 'buitenaardse' verhalen allemaal in Amerika gebeurd, terwijl aan de andere kant van Amerika(Europa, Rusland, China, Afrika en de rest dat op die gigantische eiland) geen verhalen verteld terwijl dit gebied een stuk groter is. Of Amerika is gewoon verdoemd(Kan ook nog eens), maar serieus, heel toevallig is het wel. Volgens mij hebben Amerikanen iets meer fantasie dan andere. Maar ik denk zelf wel dat er buitenaards leven is ja, waarom, weet ik niet, denk ik gewoon. Reageren
TZG Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik denk niet dat er buitenaards leven is Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Zelf denk ik dat er heus wel ergens leven is. Het heelal is oneindig dus waarom zullen wijde enigste zijn in het heelal. Als je soms al denkt dat het heelal "oneindig" is wordt je al gek. Van sommige beelden die je ziet van ufo's lijkt het de ene keer net echt en de andeer keer weer nep. Laatst waren er een paar grijze bolletjes in de lucht te zien op Goolge Streetmaps. Giswerk van de bovenste plank, je hebt helemaal niet de benodigde kennis (niemand op deze aardbol overigens om te kunnen stellen of het eventueel mogelijk is dat er nog meer leven in het heelal is.. Reageren
robbie21496 Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Zelf denk ik dat er heus wel ergens leven is. Het heelal is oneindig dus waarom zullen wijde enigste zijn in het heelal. Als je soms al denkt dat het heelal "oneindig" is wordt je al gek. Van sommige beelden die je ziet van ufo's lijkt het de ene keer net echt en de andeer keer weer nep. Laatst waren er een paar grijze bolletjes in de lucht te zien op Goolge Streetmaps. Giswerk van de bovenste plank, je hebt helemaal niet de benodigde kennis (niemand op deze aardbol overigens om te kunnen stellen of het eventueel mogelijk is dat er nog meer leven in het heelal is.. zal wel de bedoeling zijn denk je ook niet? mijn bedoeling is dat we hierover gaan discusseren met meningen, niet met hoog opgestelde ideeën van de slimme mensen die het WEL weten Reageren
-eend- Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Ik kan me egt niet voorstellen dat het heelal oneindig is Maar mss is t heelal ook gewoon rond zodat je oneindig KAN blijven gaan? Of heb dat weer met die zwaartekracht te maken Maar ik denk wel dat er buitenaards leven is, van al die weet-ik-veel hoeveel planeten zouden er toch wel op zn minst wel 2 planeten bewoonbaar zijn... Bewerkt: 23 april 2009 door -eend- Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Zelf denk ik dat er heus wel ergens leven is. Het heelal is oneindig dus waarom zullen wijde enigste zijn in het heelal. Als je soms al denkt dat het heelal "oneindig" is wordt je al gek. Van sommige beelden die je ziet van ufo's lijkt het de ene keer net echt en de andeer keer weer nep. Laatst waren er een paar grijze bolletjes in de lucht te zien op Goolge Streetmaps. Giswerk van de bovenste plank, je hebt helemaal niet de benodigde kennis (niemand op deze aardbol overigens om te kunnen stellen of het eventueel mogelijk is dat er nog meer leven in het heelal is.. Ik mag hier toch neerzetten wat ik denk? Kan je net zo goed meteen een slot hierop zetten. Gaat erom dat je hier jouw visie neerzet over buitenaards leven. Het kan zo overkomen dat mijn reactie lijkt op een feit, maar denk dat je zelf wel snapt dat het mijn visie erop is, omdat er verder nog niks over bekend is zoals je zelf al zei... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Zelf denk ik dat er heus wel ergens leven is. Het heelal is oneindig dus waarom zullen wijde enigste zijn in het heelal. Als je soms al denkt dat het heelal "oneindig" is wordt je al gek. Van sommige beelden die je ziet van ufo's lijkt het de ene keer net echt en de andeer keer weer nep. Laatst waren er een paar grijze bolletjes in de lucht te zien op Goolge Streetmaps. Giswerk van de bovenste plank, je hebt helemaal niet de benodigde kennis (niemand op deze aardbol overigens om te kunnen stellen of het eventueel mogelijk is dat er nog meer leven in het heelal is.. Ik mag hier toch neerzetten wat ik denk? Kan je net zo goed meteen een slot hierop zetten. Gaat erom dat je hier jouw visie neerzet over buitenaards leven. Het kan zo overkomen dat mijn reactie lijkt op een feit, maar denk dat je zelf wel snapt dat het mijn visie erop is, omdat er verder nog niks over bekend is zoals je zelf al zei... En ik mag er toch ook kritiek op leveren? Zonder kritiek heb je weinig discussie.. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Giswerk van de bovenste plank, je hebt helemaal niet de benodigde kennis (niemand op deze aardbol overigens om te kunnen stellen of het eventueel mogelijk is dat er nog meer leven in het heelal is.. Omdat er miljarden planeten in het heelal zijn is de kans groot dat er op een andere planeet ook leven is gevormd. Maar de kans dat het leven daar zo intelligent is als wij zijn, en dat ze ufo's hebben en daarmee naar aarde komen vliegen, weinig kans. Terwijl de meeste mensen buitenaardse wezens juist als superintelligente wezens zien Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Zoals Theo Maassen al zei: Als het er al is, dan zijn ze óf dommer en wil ik niets met ze te maken hebben. Óf ze zijn slimmer dan wij en dan vinden ze ons dus eerder dan wij hen." Ik denk niet dat wij als mens ons moeten bekommeren wat er zich aan de andere kant van het heelal bevindt, we moeten naar mijn mening eerst eens onze eigen problemen op onze thuisplaneet gaan oplossen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Giswerk van de bovenste plank, je hebt helemaal niet de benodigde kennis (niemand op deze aardbol overigens om te kunnen stellen of het eventueel mogelijk is dat er nog meer leven in het heelal is.. Omdat er miljarden planeten in het heelal zijn is de kans groot dat er op een andere planeet ook leven is gevormd. Maar de kans dat het leven daar zo intelligent is als wij zijn, en dat ze ufo's hebben en daarmee naar aarde komen vliegen, weinig kans. Terwijl de meeste mensen buitenaardse wezens juist als superintelligente wezens zien Dat is gewoon niet waar.. Er zijn 6 miljard aardbewoners waarvan er één geboren is met een pik op z'n rug die naar verwijdering weer aangroeide, het is dan gewoon lomp om aan te nemen dat de kans groot is dat meer mensen dat hebben.. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik kan me egt niet voorstellen dat het heelal oneindig is Maar mss is t heelal ook gewoon rond zodat je oneindig KAN blijven gaan? Of heb dat weer met die zwaartekracht te maken Stel het heelal is niet oneindig, dan knal je toch uiteindelijk tegen een muur op? En wat zit daar dan weer achter? Dat kan ik me dus ook niet echt voorstellen Hoewel er geen bewijs is denk ik zelf dat het heelal oneindig is, dat vind ik nog een beetje voor de hand liggend tenniste. Ik denk daarom ook zeker dat er ergens anders ook wel leven zal zijn. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik denk dat er best wel buitenaards leven is. Ik kan me niet voorstellen dat er in het hele heelal, op geen andere planeet leven is. Reageren
-eend- Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Ik kan me egt niet voorstellen dat het heelal oneindig is Maar mss is t heelal ook gewoon rond zodat je oneindig KAN blijven gaan? Of heb dat weer met die zwaartekracht te maken Stel het heelal is niet oneindig, dan knal je toch uiteindelijk tegen een muur op? En wat zit daar dan weer achter? Dat kan ik me dus ook niet echt voorstellen Hoewel er geen bewijs is denk ik zelf dat het heelal oneindig is, dat vind ik nog een beetje voor de hand liggend tenniste. Ik denk daarom ook zeker dat er ergens anders ook wel leven zal zijn. Ik denk dat het zich gewoon telkens herhaald (vraag me niet hoe), want dat iets oneindig is dat kan gewoon niet... Aan alles zit een einde toch En met die muur is t zelfde, wat zit er dan achter die muur Bewerkt: 24 april 2009 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.