GAMEKINGZ Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Het enige buitenaards leven dat ik ken is de mensheid, en mocht er ander leven zijn . Ze zijn van Harte Welkom (als ze goedaardig zijn). Bewerkt: 26 juni 2009 door gamekingz Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Het enige buitenaards leven dat ik ken is de mensheid, en mocht er ander leven zijn . Ze zijn van Harte Welkom (als ze goedaardig zijn). Wat je nu zegt dat klopt niet XD De mensheid is gewoon op de planeet aarde, dus niet buitenaards. Maar ik geloof er opzich wel in, Want hoe groot is de kans dat er geen leven meer is na ons in Zo'n groot helal. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Het enige buitenaards leven dat ik ken is de mensheid, en mocht er ander leven zijn . Ze zijn van Harte Welkom (als ze goedaardig zijn). Wat je nu zegt dat klopt niet XD De mensheid is gewoon op de planeet aarde, dus niet buitenaards. Maar ik geloof er opzich wel in, Want hoe groot is de kans dat er geen leven meer is na ons in Zo'n groot helal. Buitenaards is een term wat de mens heeft bedacht, maar dan nog als er een andere levensvorm is zijn wij voor hun ook ''buitenaards'' dus hij zegt het eigenlijks wel goed. Alleen klinkt het als mens misschien jou een beetje raar in de oren. Wij zijn ook maar wezens die niet weten wat er nog meer in het universum leeft. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Mijn god, en dan heb je nog het hele ufo verhaal. Allemaal geavanceerde helikopters of vliegtuigen van het leger of schimmige geheime diensten. Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Mijn god, en dan heb je nog het hele ufo verhaal. Allemaal geavanceerde helikopters of vliegtuigen van het leger of schimmige geheime diensten. Draai het dubbeltje 3 keer om en stop het in de doofpot (niet meer over praten) Leid alleen maar tot oneindige discussies. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Mijn god, en dan heb je nog het hele ufo verhaal. Allemaal geavanceerde helikopters of vliegtuigen van het leger of schimmige geheime diensten. Draai het dubbeltje 3 keer om en stop het in de doofpot (niet meer over praten) Leid alleen maar tot oneindige discussies. Is dat niet heel vaak bij discussies? Bij mij houden die dingen aan. Nog wat.. Ik heb het hele topic doorgelezen maar ik geloof ook niet dat het er staat. Dit kan bullshit zijn, maar ik heb wel eens over een UFO bijbel connectie gelezen. Zoiezo bullshit voor iedere christen, maar ik vind het wel interessant om te lezen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Het heelal is zó enorm groot, oneindig denken vele wetenschappers en mensen. We hebben nog mischien geen halve procent van het heelal ontdekt. Dus voordat we bij de een procent zijn duurt nog heel lang, dus er is 1 op de 10 kans dat we ooit buitenaards leven ontdekken. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Het heelal is zó enorm groot, oneindig denken vele wetenschappers en mensen. We hebben nog mischien geen halve procent van het heelal ontdekt. Dus voordat we bij de een procent zijn duurt nog heel lang, dus er is 1 op de 10 kans dat we ooit buitenaards leven ontdekken. Wtf? Ben je helemaal gek geworden? Hoe kom je op dat ongenuanceerde, ongefundeerde en onbeargumenteerde idee dat er een kans van 1 op 10 is? Me wiskunde leraar zou je er uit flikkeren als je met zo'n uitspraak aan kwam zetten. Maargoed ik wil die kans berekening wel eens zien? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Het heelal is zó enorm groot, oneindig denken vele wetenschappers en mensen. We hebben nog mischien geen halve procent van het heelal ontdekt. Dus voordat we bij de een procent zijn duurt nog heel lang, dus er is 1 op de 10 kans dat we ooit buitenaards leven ontdekken. Wtf? Ben je helemaal gek geworden? Hoe kom je op dat ongenuanceerde, ongefundeerde en onbeargumenteerde idee dat er een kans van 1 op 10 is? Me wiskunde leraar zou je er uit flikkeren als je met zo'n uitspraak aan kwam zetten. Maargoed ik wil die kans berekening wel eens zien? Misschien is het gewoon een verkeerde schatting. Ik denk dat meeste mensen die het universum helemaal gek zouden worden bij zo'n berekening. De meeste zijn namelijk overtuigd dat er een andere levensvorm word gevonden. Mania-92 is jou leraar zo rechts? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Het heelal is zó enorm groot, oneindig denken vele wetenschappers en mensen. We hebben nog mischien geen halve procent van het heelal ontdekt. Dus voordat we bij de een procent zijn duurt nog heel lang, dus er is 1 op de 10 kans dat we ooit buitenaards leven ontdekken. Wtf? Ben je helemaal gek geworden? Hoe kom je op dat ongenuanceerde, ongefundeerde en onbeargumenteerde idee dat er een kans van 1 op 10 is? Me wiskunde leraar zou je er uit flikkeren als je met zo'n uitspraak aan kwam zetten. Maargoed ik wil die kans berekening wel eens zien? Misschien is het gewoon een verkeerde schatting. Ik denk dat meeste mensen die het universum helemaal gek zouden worden bij zo'n berekening. De meeste zijn namelijk overtuigd dat er een andere levensvorm word gevonden. Mania-92 is jou leraar zo rechts? Hij is gewoon recht door zee, zoals Rita het zou formuleren. Maar serieus ik ben wel benieuwd naar de berekening die er achter zit? Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Buitenaards leven kan bestaan maar er zijn nog geen bewijzen voor gevonden net als met andere dingen Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Deze discussie wil ik nog wel eventjes aanwakkeren. Er is namelijk zo goed als toegegeven dat er leven op Mars is (geweest). NASA doet schokkende onthulling over leven op Mars (video) Zondag, 12 oktober 2014 15:03 De grote baas van NASA, Charles Bolden, heeft enkele dagen geleden een interview gegeven aan de Engelse televisiezender ITV. In dat interview komen enkele opmerkelijke uitspraken uit de mond van deze Charles Bolden. Bolden sprak over de planeet Mars en zei daarbij het volgende: “Het is een planeet, de zusterplaneet van onze aarde. Het is de meest waarschijnlijke planeet in ons zonnenstelsel dat eh eh ooit leven heeft gekend…. en misschien zelfs nu leven herbergt”. Dit is een historische uitspraak van NASA want het is de eerste keer dat ze min of meer toegeven dat er ooit leven is geweest op Mars. Het kon eigenlijk ook niet anders want NASA wordt aan alle kanten in een hoek gedreven met alle nieuwe bewijsmateriaal dat nu bijna dagelijks boven water komt. Niet alleen hebben we vreemde lichtbronnen gezien, maar ook UFO’s die af en aan vliegen. Daarnaast worden er met de regelmaat van de klok voorwerpen aangetroffen die absoluut niet natuurlijk zijn. Door de bovenstaande uitspraken van Bolden heeft NASA de deur op een (grote) kier gezet om wellicht straks met verdere onthullingen te komen. Hier een stukje uit het interview waar Bolden zijn uitspraken doet. Voor het volledige interview verwijzen wij naar ITV. Ufoloog Scott C Waring wil er met klem de nadruk opleggen dat Bolden even aarzelt voordat hij zegt: “en misschien zelfs nu leven herbergt”. Hij knijpt daarbij zelfs even zijn oog dicht en er valt een soort aarzeling waar te nemen in de trant van: “Zal ik het nu wel zeggen of niet”. Scott is dan ook van mening dat de datum 9 oktober 2014 in de geschiedenisboeken geplaatst dient te worden als de datum waarop NASA bekendmaakte dat er leven heeft bestaan op Mars en aangeeft dat het dat op dit moment mogelijk ook nog hebergt. Bronnen: Ufo Sightings Daily ITV Bron: Niburu. --- Echt een interessant stuk weer. Is er dan nog echt leven op Mars? Ik ben echt benieuwd hoe dat er dan uit moet zien. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Het artikel komt op mij een beetje over als entertainment, heel warrig doen maar concreets niets zeggen. Waar halen ze dit vandaan: Het kon eigenlijk ook niet anders want NASA wordt aan alle kanten in een hoek gedreven met alle nieuwe bewijsmateriaal dat nu bijna dagelijks boven water komt. Niet alleen hebben we vreemde lichtbronnen gezien, maar ook UFO’s die af en aan vliegen. Daarnaast worden er met de regelmaat van de klok voorwerpen aangetroffen die absoluut niet natuurlijk zijn. Lichtbronnen? UFO's? Onnatuurlijke voorwerpen? Als ze bewijs hebben dat er leven is/was op Mars, waarom zouden ze dat niet gewoon zeggen? Reageren
thebig Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Die zin die SpacyColours quoteert lijkt me inderdaad ook wel wat vreemd. De vele UFO's die met regelmaat worden gemeld lijken me absoluut geen verband te houden met mogelijk leven op Mars. Als er vergevorderd leven was dat tot zo'n technologie in staat was, lijkt het me niet anders te kunnen dat er al lang sporen van gevonden zouden zijn. Wat we ons dan moeten voorstellen met (oud) leven op Mars? Dat kan dan niet veel anders zijn dan microscopische organismen. Er is reeds bewezen (of er zijn alleszins sterke aanwijzingen) dat er water was op Mars op een bepaald punt, wat dus de mogelijkheid tot ontwikkeling van leven kan geven, zoals onze planeet mooi illustreert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.